נעלי הנוחות של פלייפוט גרופ כל כך נוחות ונעימות, ששוכחים לחלוץ אותן אפילו כשנכנסים לרחוץ באמבטיה - ואם אתם לא מאמינים, צפו בסדרת תשדירי הטלוויזיה המשודרת בימים אלה בערוץ 9 בשפה הרוסית, תחת הסיסמה "נעלי פלייפוט - אני הולכת ליהנות מהחיים".
קמפיין הטלוויזיה מטעם יבואנית הנעליים פלייפוט גרופ, המובילה בארץ בתחום נעלי הנוחות, מקדם במגזר הרוסי את מגוון מותגי החברה - שכל אחד מהם פונה לנישה מסוימת: למשל, פלייפוט - כפכפי קז'ואל אך גם סנדלי ערב אופנתיות; רומיקה - סנדלים צבעוניות ליום יום; ארקופדיקו - טרנד רענן וצבעוני שפונה לקהלים צעירים יותר).
הקמפיין של פלייפוט גרופ מדגיש את התהליך שהחל בשנים האחרונות להצערת הקו העיצובי של מותגי החברה, תוך פנייה לקהלים נוספים, צעירים יותר מבעבר.
פלייפלוט גרופ בחרה לייחד קמפיין טלוויזיוני למגזר הרוסי כיוון שהלקוחות בפלח אוכלוסיה גדול זה ניחנים בטעם משובח, והם יודעים להעריך עיצוב ואיכות ברמה גבוהה. הם מתחברים בקלות למותגים המציעים להם נעליים המעוצבות על-ידי מיטב המעצבים הנודעים מאיטליה (פלייפוט וארקופדיקו) ומיוצרות על-ידי מיטב המומחים תחת פיקוח קפדני של היצרן בגרמניה (רומיקה).
הקמפיין כולל סדרה של חמישה סרטונים. כל סרטון מורכב משוט אחד בלבד, שבו נראית דוגמנית יפהפייה השרועה באמבטיית קצף, ולרגליה זוג נעליים. בכל סרטון היא נועלת, כמובן, דגם אחר של אחד המותגים.
במקביל לקמפיין הטלוויזיוני עורכת פלייפוט גרופ גם במדיות נוספות: מודעות צבע המיועדות למגזר הכללי פורסמו במגזינים (לאישה, את, פנאי פלוס ועוד), וכן שודרו תשדירי רדיו המיועדים למגזר החרדי ברדיו קול חי.