חברת המשקאות "טמפו", עולה בקמפיין טלוויזיוני המלווה את ההשקה מחדש של המותג ג'אמפ, בהיקף כספי מוערך של כ-3 מיליון שקלים.
הקמפיין תחת הסיסמא - ג'אמפ אנרגיה טובה, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, יתמקד בסרט אנימציה ייחודי והומוריסטי בערוצים: 2 ו- 10 במהלך חודש יוני.
הקמפיין משתף את הצרכן בחוויה של הג'אמפ החדש, בדמותו של קנגורו קופצני, שמח, אנרגטי וצעיר - ה"קפטיין" של קבוצת הכדורסל ה"ג'אמפרס". דמותו של הקנגורו נבחרה להוביל את הקמפיין ולשמש כ"פרזנטור" של המותג ג'אמפ, בשל התכונות החיוביות שהוא מייצג, התואמות את ערכי המותג.
סרט הפרסומת מבוסס כולו על הנפשה בתלת מימד, באמצעות חברת JCS. הסרט משלב סיפור קצר של ניצחון הקנגורו על יריביו בעזרת האנרגיה הטובה של משקאות ג'אמפ.
יואש בן-אליעזר, סמנכ"ל השיווק של טמפו, מציין כי הקמפיין החדש הינו חלק מתהליך המיתוג מחדש למותג ג'אמפ, במטרה להפוך את ג'אמפ למותג צעיר, חיוני, רענן וכייפי ולשחקן משמעותי יותר בקטגוריית המשקאות הקלים.
מהלך הרענון של המותג ג'אמפ כולל שדרוג טעמים, הוספת טעמים חדשים, עיצוב מחדש של הבקבוקים והלוגו והרחבת הסדרה עם בקבוקים אישיים של חצי ליטר.