איזי פורקס, פלטפורמת האינטרנט למסחר במט"ח הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין בהיקף של כ-750 אלף דולר תחת הסיסמה "משנים את חוקי המסחר" לקידום פלטפורמת המסחר החדשה, אשר הושקה ב-1 ביוני בהשקה בינלאומית. הקמפיין יעלה, בין היתר, באמצעות משרד הפרסום צדר:יריב, חברת האינטראקטיב E-DOLOGIC וסוכנות הפרסום הסלולרי Mobi. במסגרת הקמפיין, יופיע פרסום נרחב בעיתונות היומית, בשלטי חוצות באזור גוש דן רבתי, בפורטלים הסלולריים של אורנג' וסלקום, ובאתרי האינטרנט Ynet, MSN Network, דה מרקר, הארץ, גלובס, One, אתר ספורט 5, וואלה וביזפורטל.