טלראן תקשורת, היבואנית הרשמית והמשווקת של יצרנית מסכי ה-LCD הגדולה מסין קונקה KONKA, עולה בקמפיין חדש לקראת משחקי היורו שיפתחו במוצ"ש. הסלוגן שמוביל את קמפיין, ומבטא את חזון החברה הינו: "LCD קונקה האיכות עושה את ההבדל".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות', בתקציב של 2 מיליון שקל, והשקעה ראשונית של כ-600,000 ₪ בשלב ראשון, מציג את ענקית מסכי ה-LCD מסין ואת קו המסכים הגדולים של KONKA עם תמיכה מלאה ב-High definition, כאשר החל מגודל 42" המסכים הינם Full-HD.
סדרת המסכים של KONKA כוללת מגוון דגמים החל מגודל 19" ועד 52", אותם ניתן לרכוש במחירים אטרקטיביים מבלי להתפשר על האיכות.
טלראן משווקת בלעדית בארץ מותגים מובילים: טלסה מבית אסקו, KONKA ,TOPFIELD. בקרוב יצורפו לליין המוצרים מסכי LCD בטכנולוגיית Hz 120 ובאיכות הגבוהה ביותר ומסכי מחשב של LCD Sherwood.