דוניצה תקשורת-DMC תציע החל מהשבוע ללקוחות המשרד וללקוחות חיצוניים, שירות חדש של יצירת תכנים עבור רשתות חברתיות באינטרנט. השירות, הכולל הפקת ושילוב טקסטים, סרטוני תדמית, צילום סטילס והקלטות אודיו לשימוש ברשתות חברתיות ובבלוגים, יינתן על-ידי מחלקת ה-Internet PR של הסוכנות, שנפתחה לפני מספר חודשים. כחלק מהשירות, אף יציע המשרד שירותים של הפקת אירועי רשת וכתיבה ותמיכה בבלוגים עסקיים/ארגוניים.
לדברי אפרת ברק, מנהלת תחום ה-Internet PR בדוניצה, כדי ליצור אסטרטגיה מצליחה בתחום הרשתות החברתיות, יש לדעת לייצר תכנים שיווקים מתאימים. "כיום, טכניקות להשתתפות ברשתות החברתיות הן קריטיות להצלחה, ממש כמו הפעילויות המסורתיות של יחסי ציבור", אומרת ברק. "בזמנים בהם בלוגים של אנשי מקצוע מחד וטוקבקים של אנונימים מאידך - יכולים להפיל, או לעלות גוף עסקי למעלה, חשוב מאוד לדעת איך ליזום ולהתחיל את השיווק הרשתי, וכן איך להוביל ולנתב את ה'שיחה' הציבורית לכיוונים שחשובים ללקוח".
דוניצה תקשורת-DMC, שבבעלות נחום דוניצה, נוסד בשנת 1995 ומתמחה מאז בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההיי-טק, הביוטכנולוגיה והמיכשור הרפואי. בין לקוחות המשרד נמצאים כמה מהשמות המובילים בזירה ההייטק הבינלאומית, דוגמת סנדיסק, פריסקייל סמיקונדקטור, וינדריבר, NCR, APC, רד תקשורת ואחרים.