Salesforce.com המיוצגת בישראל על-ידי One1, מתרחבת מעבר לכלי ניהול קשרי לקוחות (CRM) עם רכישה שנועדה להרחיב את שירותיה ואת הפלטפורמה שלה. Salesforce.com רכשה את inStranet, יצרנית תוכנת Call Center משיקאגו תמורת כ-31.5 מיליון דולר.
מיטל טבריה, מנהלת מכירות Salesforce ב-One1, אומרת כי הרכישה תיתן ל-Salesforce.com טכנולוגיה בה היא תשתמש הן עבור מטרות שירות הלקוחות הפנימי שלה, והן עבור היצע חדש של תוכנה כשירות שהשקתו צפויה בתוך 18 חודש.
inStranet מייצרת תוכנת ניהול בסיס ידע היכולה לשפר לחברות פונקציות תמיכה בשירות עצמי על-ידי הקלה על הלקוחות במציאת תשובות לשאלות תמיכה נפוצות.
מיטל טבריה אומרת כי Salesforce.com מתכוונת לשלב את התוכנה, שכיום אינה מסופקת כשירות מקוון, לתוך פלטפורמת תוכנה-כשירות (SaaS) שלה. המגמה הקיימת היום בשוק היא תמיכה בשירות עצמי, עבודה עם פורטלים חיצוניים ושימוש בבסיסי ידע. שירות חדש זה יסייע לממש מגמה זו במחלקות התמיכה והשירות בארגונים.
בין לקוחות inStranet שהוקמה ב-1999: אורנג' בריטניה, T-Mobile, Comcast ועוד. Salesforce.com מצפה כי מוצר חדש זה שיתווסף לסל הפתרונות של Salesforce.com, שייקרא Knowledge Base Salesforce.com, ייתן לה יתרון טכנולוגי מול מוצרים מתחרים של אורקל ו-SAP.
אודות One1
One1 נמנית על חמש חברות שירותי ה-IT המובילות בישראל, עם הכנסה שנתית של למעלה מחצי מיליארד שקלים. One1 מעסיקה כ-1,300 עובדים ומספקת ללמעלה מ-1,000 לקוחות בישראל וברחבי העולם, שירות אישי ומקצועי המשלב תכנון והטמעה של פתרונות בתחומי התוכנה והתשתיות, תוך מתן ביטוי לתפישת החברה כ-One Stop Shop.
One1 הינה החברה המובילה בישראל בתחומי ERP, CRM, BI ו-SOA. בנוסף לכך, החברה מתמחה בפתרונות אחזור מידע, אבטחת מידע והמשכיות עסקית, ומספקת ללקוחותיה מענה במודל Offshore ובאמצעות יועצים. כמו-כן, משווקת One1 מוצרי תוכנה וחומרה בינלאומיים וכך מציעה ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה.