OBSESSIVE הינה חברת שיווק חדשה, המתמחה בהפקת אירועים, קידום מכירות, שיווק חוויתי ויחסי ציבור, המתבלטת ביצירת רעיונות פורצים גבולות המדגישים את מהות המותג, במטרה ליצור עניין אחר, נושא לשיחה ויצירת באז תקשורתי סביב המותג.
חברת OBSESSIVE הוקמה על-ידי איתי אטיאס וגל מרקוביץ', אנשי שיווק בעלי נסיון של כ-10 שנים בתחום השיווק, האחראים, כל אחד בתחומו על יצירת קמפיינים מכונני דרך. הנסיון של השניים הוביל להקמת חברה, אשר ייחודה הוא ביישום עולם הקריאייטיב לתוך עולם קידום המכירות ויחסי הציבור.
איתי אטיאס, בעברו סמנכ"ל שיווק של חברת כאוס ובעל חברת יחסי הציבור איתי אטיאס PR, היה היוזם והמוציא לפועל של קמפיין הנכים וקמפיין הלבשת הרצל, אשר היוו חדשנות ונושא לשיחה בכל סלון של מובילי דיעה.
גל מרקוביץ', קופירייטר בעל שם בעולם הפרסום, היה המקים של מחלקת קידום המכירות של לעומק התודעה והיוזם של קמפיין קונדום הענק של דורקס, אשר זכה בפרסים בינלאומיים והיווה אבן דרך בעולם הקריאייטיב.
המיזוג בין השניים הוביל ליצירת חברה חדשה וחדשנית, המתמחה בשיווק גרילה ומביאה שיווק חוויתי, הכולל מהלכים פרסומיים לא קונבנציונליים, המבטיחים כי המותג יהיה הדבר החם הבא שעליו כולם ידברו.
החברה מתמקדת בשיווק גרילה מתוך תפיסת עולם המאמינה כי קצב החיים המהיר היום מחייב שיטת שיווק המבטיחה כי המידע יגיע בצורה הממוקדת, היצירתית והטובה והמהירה ביותר אל קהל היעד, שהוא תמיד מעודכן ותמיד מחפש אחר הדברים החדשים. שיווק גרילה נכון מצליח להעביר את הלקוח חוויה, בצורה כזו שהמידע נצרב בתודעה והופך לנושא שיחה.
לחברת OBSESSIVE מחלקת יחסי ציבור, אשר קלטה לתוכה את לקוחות חברת איתי אטיאס PR וממשיכה להעניק להם את השירותים אליהם התרגלו, בתוספת היבט פורץ גבולות אשר חושב מחוץ לקופסה.
בין הלקוחות הבולטים:
קבוצת אל קליל (קליניק, טריאקטיליין).
קבוצת ניופארם (דורקס, ליגיניה).
דניה קוסמטיקס (ג'ייד).
ארגון הבונדס הבינלאומי.
H.Stern.
מלי'ס.
פסטיבל 100% אומנות.