|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

OBSESSIVE - שיווק חוויתי שובר מוסכמות

- הודעה מטעם OBSESSIVE
03/09/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: דנה קריב  |    |  OBSESSIVE

OBSESSIVE הינה חברת שיווק חדשה, המתמחה בהפקת אירועים, קידום מכירות, שיווק חוויתי ויחסי ציבור, המתבלטת ביצירת רעיונות פורצים גבולות המדגישים את מהות המותג, במטרה ליצור עניין אחר, נושא לשיחה ויצירת באז תקשורתי סביב המותג.

חברת OBSESSIVE הוקמה על-ידי איתי אטיאס וגל מרקוביץ', אנשי שיווק בעלי נסיון של כ-10 שנים בתחום השיווק, האחראים, כל אחד בתחומו על יצירת קמפיינים מכונני דרך. הנסיון של השניים הוביל להקמת חברה, אשר ייחודה הוא ביישום עולם הקריאייטיב לתוך עולם קידום המכירות ויחסי הציבור.

איתי אטיאס, בעברו סמנכ"ל שיווק של חברת כאוס ובעל חברת יחסי הציבור איתי אטיאס PR, היה היוזם והמוציא לפועל של קמפיין הנכים וקמפיין הלבשת הרצל, אשר היוו חדשנות ונושא לשיחה בכל סלון של מובילי דיעה.

גל מרקוביץ', קופירייטר בעל שם בעולם הפרסום, היה המקים של מחלקת קידום המכירות של לעומק התודעה והיוזם של קמפיין קונדום הענק של דורקס, אשר זכה בפרסים בינלאומיים והיווה אבן דרך בעולם הקריאייטיב.

המיזוג בין השניים הוביל ליצירת חברה חדשה וחדשנית, המתמחה בשיווק גרילה ומביאה שיווק חוויתי, הכולל מהלכים פרסומיים לא קונבנציונליים, המבטיחים כי המותג יהיה הדבר החם הבא שעליו כולם ידברו.

החברה מתמקדת בשיווק גרילה מתוך תפיסת עולם המאמינה כי קצב החיים המהיר היום מחייב שיטת שיווק המבטיחה כי המידע יגיע בצורה הממוקדת, היצירתית והטובה והמהירה ביותר אל קהל היעד, שהוא תמיד מעודכן ותמיד מחפש אחר הדברים החדשים. שיווק גרילה נכון מצליח להעביר את הלקוח חוויה, בצורה כזו שהמידע נצרב בתודעה והופך לנושא שיחה.

לחברת OBSESSIVE מחלקת יחסי ציבור, אשר קלטה לתוכה את לקוחות חברת איתי אטיאס PR וממשיכה להעניק להם את השירותים אליהם התרגלו, בתוספת היבט פורץ גבולות אשר חושב מחוץ לקופסה.

בין הלקוחות הבולטים:

קבוצת אל קליל (קליניק, טריאקטיליין).
קבוצת ניופארם (דורקס, ליגיניה).
דניה קוסמטיקס (ג'ייד).
ארגון הבונדס הבינלאומי.
H.Stern.
מלי'ס.
פסטיבל 100% אומנות.

תאריך:  03/09/2008   |   עודכן:  03/09/2008
דנה קריב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת מלונות מוריה מקבוצת אזורים תיירות אשר בשליטת שעיה בוימלגרין, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תכנית הריאליטי החדשה של רשת - "מפרץ האהבה" שתשודר בערוץ 2. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה נבחרה הרשת לספק את כל שרותי הארוח בכפר הנופש מפרץ האהבה ברמה של 5 כוכבים.
03/09/2008  |  הילה גבאי  |   הודעות כלליות
iDigital, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל פותחת את החנות הראשונה בקניון רמת אביב בעוד כשבועיים, ביום חמישי ה-18.09.08.
03/09/2008  |  מיכל כהן  |   הודעות כלליות
חברת מלם-תים, ספקית של פתרונות IT ואינטגרציה מהמובילות בישראל, חתמה לראשונה על הסכם רישוי ארגוני (Enterprise Agreement) עם מיקרוסופט ישראל. במסגרת ההסכם החדש, תרכוש מלם-תים סל נרחב של תוכנות במהלך שלוש השנים הבאות בהיקף כספי של 4.25 מיליון שקלים. ההסכם יתבצע באמצעות חברת גטר טק, שותף עסקי של מיקרוסופט ישראל המתמחה ברישוי ארגוני.
03/09/2008  |  נטע מסילתי  |   הודעות כלליות
חברת סימנס, יצרנית ומשווקת מוצרי חשמל לבית, מעלה קמפיין פרסומי חדש לרגל השקת מדיחי הדור השלישי SpeedMatic , תחת הסלוגן "פעם בעשור מגיעה כזאת הברקה: סדרת מדיחי הכלים SpeedMatic - היחידה בציון AAA שמשיגה נקיון מושלם בחצי מהזמן".
03/09/2008  |  רותם אמטו  |   הודעות כלליות
קליל עולה בימים אלה בקמפיין חדש בנושא חלונות מעוצבים איכותיים באחריות כפולה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, בתקציב של כ-1.5 מיליון שקלים, יעלה בטלוויזיה, במגזינים וברדיו.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il