משרד הפרסום Cohen-Hezkia.paa זכה באחרונה בתקציב הפרסום והמיתוג מחדש של "אחוזת בית" ברעננה, מגורי איכות לגיל הזהב מקבוצת מליבו ישראל. התקציב נאמד בכמיליון שקל בשנה.
המיתוג החדש של "אחוזת בית" התבסס על יתרונותיו וייחודו של הדיור המוגן ומיצובו כבית חם. כחלק ממהלך זה זכה הלוגו ל"מתיחת פנים" קלה, הושק אתר אינטרנט חדש ועשיר בתכנים, ולהשלמת המיתוג נבחרו להופיע בפרסומי האחוזה דמויות של צמד אווזים - המסמלים חום, נאמנות, ביטחון והגנה. את המראה החדש של "אחוזת בית" ברעננה ניתן לראות בשלטי הענק התלויים על גבי המבנה עצמו.
בימים אלה יוצאת "אחוזת בית" בקמפיין בעיתונות הארצית, בעיתונות המקומית ובדיוור ישיר. הקונספט הפרסומי, המוביל את הקמפיין, ממצב את "אחוזת בית" רעננה כבית חם, המעודד את דייריו לחיים עצמאיים תוך קשר הדוק לסביבה ולקהילה, מספק להם פעילות חברתית ותרבותית עשירה, ומעניק להם תחושת ביטחון ויציבות.
עוד במסגרת המיתוג מחדש, החל מ-22 בספטמבר, תוצג תערוכת "אווזים" בגלריית האמנות של "אחוזת בית". התערוכה נולדה מתוך אמפתיה לתכונותיהם של האווזים, ובוחנת תכונות אלה מנקודת מבטם של 11 אמנים העוסקים בסגנונות ציוריים שונים. התערוכה הופקה ביוזמת משרד יחסי הציבור פרופיל, המייצג את אחוזת בית.