חברת הפרסום הדיה מעלה עבור חברת אלקליל, יבואנית המותג קליניק, קמפיין חדש שיעלה ברשתות הפארם ברחבי הארץ. במהלך הקמפיין תיחשף פרסומת חדשה לרגל השקת ליפסטיק חדשני של חברת קליניק - "היי אימפקט". מדובר בליפסטיק חדש המכיל מסנני קרינה, בעל צבע עשיר ומרקם נוח.
הקמפיין, שיימשך עד לסוף חודש אוקטובר, הוא קמפיין משולב "פנים וחוץ" - חבילת פרסום על-גבי הויטרינות בסניפי רשת סופר-פארם בכניסה לסניפים והן כרזות והדרים (דקורציה) בתוך מחלקות הקוסמטיקה, להשלמת הנראות של המוצרים.
הדיה אחראית על 85% מכלל הקמפיינים בישראל המהווים מעל 1,000 קמפיינים בשנה ובבעלותה מערך זיכיונות למכירת שטחי הפרסום וניהול המדיה ברשתות השיווק, המזון, הפארם, הדלק, הבנקים, והאופנה המובילות בישראל. חברת הדיה הוקמה על-ידי עופר גל לפני 20 שנה וכיום יש לה שתי חברות בת: HEDRIA - פרסום בתחנות רכבת וחברת ADVENTURE - פתרונות תלת-מימד ותנועה בארגזי פרסום.