לרגל השקת קמפיין חדש מבית קליק - מותג החטיפים המתוקים המוביל בקרב בני הנוער המשווק על-ידי יוניליוור, גויסו הידוענים - אורית פוקס, אבי ביטר וזבולון מושיאשוילי ככוכבי סדרת הסרטונים המופקת בימים אלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
בסרטוני הפרסומות ישנה השחקן זבולון מושיאשולי, הזכור לכולם כ"ששי" מהסדרה המיתולוגית "שמש" את צורתו, כוכבת מדורי הרכילות אורית פוקס תהפוך לכוכבת אמיתית והזמר והבמאי אבי ביטר יקלע לסיר מהביל של חבורת קניבלים.
קרין טיסונה-יבנאי, מנהלת קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "מותג קליק ידוע כמותג חדשני, ממזרי, מקורי ובעל הומור עצמי מפותח. הבחירה בשלושת הטאלנטים מייצגת במדויק את אופי המותג ואנו בטוחים כי הסרטים בכיכובם יביאו לידי ביטוי באופן הומוריסטי ומקורי את רוח המותג".
מותג קליק נהנה ממובילות תפיסתית בפרמטרים של מותג צעיר, כייפי לאכילה, חדשני, מפתיע וטעים בתחום חטיפי השוקולד. המותג פונה לבני נוער המחפשים גיוון וריגוש מתמיד בתחום חטיפי השוקולד ומוצאים בקליק מענה הן ברמה המוצרית והן בשפה הפרסומית הייחודית והצעירה.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, וזלין, פינוק, בדין, סיף, ועוד.