רשת המשביר לצרכן, פותחת בישראל שישה סניפים נוספים של רשת חנויות מותג האופנה המוביל מספרד SPRINGFIELD, אשר יפעלו במתכונת של SHOP IN SHOP בהשקעה כוללת של כ-25 מיליון שקלים.
במסגרת המהלך נפתחו השנה בחודש אוקטובר שני סניפי דגל ראשונים של המותג, האחד במתחם האופנה החדש בדיזנגוף סנטר על שטח של 200 מ"ר וסניף נוסף נפתח בקניון רננים ברעננה על שטח של כ220 מ"ר.
ששת הסניפים החדשים נפתחו כקונספט של SHOP IN SHOP בתוך סניפי המשביר לצרכן וממוקמים במרכזי קניות גדולים: בגרנד קניון בחיפה, בקריון בקריית ביאליק, בקניון איילון ברמת גן, בקניון הגדול בפתח תקוה ובקניון מלחה בירושלים.
חנויות המותג בישראל עוצבו על-ידי מעצבי העל של המותג מאירופה והן זהות לחנויות הדגל של בירות האופנה הבינלאומיות. החנויות עוצבו ברוח הקולקציה, במראה צעיר, דינמי ועשיר ומצוידות במערכת סראונד איכותית על-מנת לספק מוזיקה עכשווית. החנויות מעניקות חוויית קנייה צעירה, תוססת ועכשווית. מדובר בחנויות מעורבות לנשים וגברים, המשלבות פריטי אופנה עם אקססוריז, ומשתרעות על שטח ממוצע כולל של 200-100 מ"ר.
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל רשת המשביר לצרכן: "עקב ההצלחה של חניות הדגל של המותג בדיזנגוף סנטר ובקניון רננים החלטנו על תהליך של הרחבת הרשת בתוך סניפי המשביר. כמו-כן במסגרת מדיניות המשביר לצרכן לחזק את הרשת בקרב צעירים הוחלט להכניס את המותג לסניפים נוספים של המשביר לצרכן".
לדבריו: "מדובר במותג עם 'ערך נוסף', שמתאים לצרכן הישראלי הן במיצוב והן ברמת המחירים, וכמו-כן מתאים לקהל הלקוחות של רשת המשביר לצרכן מאחר והוא נחשב לאופנה מובילה בקרב הצעירים באירופה והתאמתו לקהל הישראלי".
המותג SPRINGFIELD הוקם בשנת 1988 כמותג אופנה הפונה לגברים בגלאי 20 פלוס. לפני כשנתיים השיק המותג בהצלחה לראשונה קולקציה לנשים בגילאי 35-18 פלוס. היום מהווה המותג 40% נשים ו-60% גברים.
המותג כולל ליין רחב של פריטי אופנה ואביזרי אופנה ביניהם: ג'נסים, טישרטים, חולצות פולו, דגמחים, חולצות מכופתרות, שמלות, חצאיות ואביזרים משלימים כמו: חגורות, כובעים, תיקים, נעליים, תכשיטים, גרביים, משקפי שמש ועוד.
חברת המשביר לצרכן מקבוצת המשביר לצרכן מפעילה את רשת בתי הכלבו היחידה בישראל, המונה 30 סניפים, המשתרעים על שטח מסחר הנאמד בכ-88 אלף מ"ר. החברה מגלגלת מחזור מכירות הנאמד בכלמעלה ממילארד שקלים.