מלם פיתחה מערכת מחשוב חדשה שתביא לשיפור מהותי בשירות ללקוחות כלל ביטוח אשראי.
בשבועות הקרובים יעלה לאוויר אתר האינטרנט למבוטחים.
כלל ביטוח אשראי משיקה בימים אלה מערכת חות"מ- מערכת מחשוב חדשה, שפותחה על-ידי מלם טכנולוגיות מידע מקבוצת מלם. מערכת המחשוב הייחודית שנבנתה עבור כלל ביטוח אשראי תאפשר לה לייעל הליכים ולהקל את הקשר עם לקוחות החברה, על-ידי שימוש בטכנולוגיות אינטרנט מתקדמות, ותשפר באופן מהותי את זמני התגובה למבוטחים.
בקרוב יעלה לאוויר אתר האינטרנט למבוטחים שבאמצעותו יבוצע רוב הקשר של החברה עם לקוחותיה בסביבה מאובטחת. האתר נבנה לצורכי הזנת נתונים ומתן מענה לשאילתות. דרך האתר ניתן יהיה להגיש בקשות לתקרות אשראי, לקבל תשובות און-ליין, לדווח על מכירות, על פיגורים, לעיין בסטטוס בקשה מסוימת ולמעשה לבצע פעילויות שעד היום כמעט ולא התבצעו או התבצעו באמצעי תקשורת אחרים.
לדברי דני ימין, מנהל מלם טכנולוגיות מידע: "החלפת מערכת המחשוב של כלל ביטוח אשראי והתקנת המערכת החדשה יציבו את החברה בעמדת זינוק מצוינת לקראת כניסת עולם העסקים העולמי והישראלי לתחום העסקים האלקטרוניים".
לדברי מירן ברודבר, סמנכ"ל כלל ביטוח אשראי: "מדובר במערכת ייחודית שנבנתה במיוחד לפעילויות שלנו ומאוד ידידותית למשתמש. זו פעילות שונה במהותה מכל פעילות ביטוח אחרת ולכן לא יכולנו להשתמש במערכות שפותחו עבור חברת האם שלנו כלל ביטוח. מלם ביצעה עבודת אפיון רחבה והגדירה מערכת שמביאה אותנו להקדים את מתחרינו ולעמוד ברמה המיכונית של החברות המבילות בתחום זה בעולם".
המערכת, שפותחה על בסיס תשתיות מיקרוסופט, תומכת בכל תהליכי העבודה בחברה תוך יישום מנגנוני Workflow' ומטפלת בהיבטים פיננסים של גביה מלקוחות ותשלומי תביעות. למערכת ממשקים למספר מערכות חיצוניות - מערכת הנהלת חשבונות, מערכת ארכיון אלקטרוני, המכילה את כל עשרות אלפי תיקי המבוטחים ולקוחותיהם, מוצרי Office ולאתרי אינטרנט חיצוניים לצורך שליפת נתונים באופן אוטומטי.