מפעל הפיס ילווה את השקת הלוטו החדש, המתכונת חדשה למשחק הלוטו הפופולרי והוותיק, בקמפיין פרסומי נרחב ומקורי. במסגרת הקמפיין יציע מפעל הפיס זווית הסתכלות חדשה ורעננה על משחק הלוטו, תוך פניה לקהלים רחבים, גם לכאלו שלא מרבים להשתתף במשחקי הלוטו.
את סרט הפרסום, בכיכובה של משפחת אלייב, ביים במאי הקולנוע המוערך דובר קוסאשווילי ("חתונה מאוחרת"), שזו לו עבודתו הראשונה כבמאי פרסומות.
המסרים המרכזיים בקמפיין:
- הלוטו החדש יציע את האפשרות להאמין שזכייה בלוטו היא אפשרית.
- האפשרות להאמין שדברים טובים קורים כל הזמן.
- האפשרות להאמין שמזל הוא דבר שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו.
- האפשרות להאמין שהמזל יכול לשנות את חיי כולנו.
על-פי התוכנית, המהלך התקשורתי יתחלק לשני שלבים:
בשלב הראשון, יתקשר מפעל הפיס את השינוי המוצרי שחל בלוטו החדש - מטריצה חדשה (6/37 + 1/8) תוך הבטחה לפרסים גדולים יותר.
הרעיון הקריאייטיבי שעומד מאחורי המסר הוא - דרמטיזציה של רגע החשיפה לגודל הפרסים, והתוצאות המשעשעות של התדהמה הניסכת על פניהם של אנשים בכל רחבי המדינה.
הקמפיין יעלה בכל אפיקי המדיה: טלוויזיה, שילוט, קולנוע, אינטרנט, מודעות רדיו ונקודות מכירה.
במרכז השלב השני של הקמפיין, יעמוד השינוי ברוח המותג: הקמפיין יציג את חייהם של אנשים שונים, הנמצאים במסלולים שנדמה שהוכתבו על-ידי אחרים: משפחתם, החברה, הסביבה... מסלולים קבועים מראש, בהם הם תקועים ללא יכולת לפרוץ קדימה, להשתחרר וליהנות באמת מחייהם.
זאת עד שהמזל נכנס לחייהם ושינה באופן מוחלט את המסלול הצפוי של הדברים - המזל שאפשר לאותם אנשים לזכות בלוטו, לחיות חיים חדשים לגמרי, ולשנות את גורלם לטובה.
עלות הקמפיין (הפקה ומדיה) באמצעות אדלר חומסקי, עומדת על כתשעה מיליון שקלים.