רשת מגה משיקה אתר אינטרנט המוקדש לפעילות "תוצרת דרומית גאווה ישראלית". הרשת השיקה השבוע את האתר המוקדש כולו לטובת הפרויקט, באמצעות משרד הפרסום ויחסי הציבור שטרית מדיה גרופ, בבעלותה של רות שטרית. ב-1.3.2009 יצא לדרך פרויקט "תוצרת דרומית גאווה ישראלית".
מגה הקצתה שטחי מדף בכל סניפיה ברחבי הארץ למכירת מוצרים של 24 בתי עסק, שנבחרו ועמדו בקריטריונים. בתי העסק נהנים מחשיפה ארצית לתוצרתם ומעליה ניכרת בהיקפי המכירות שלהם. הפעילות נעשית ללא מטרת רווח של הרשת אלא מונעת מתוך רצון אמיתי לשקם את אותם בעלי עסקים שנפגעו במהלך הלחימה.
באתר ניתן לסקור את רשימת בתי העסק שנבחרו אך גם מציג את כל העסקים שהציגו מועמדות. האתר משמש פלטפורמה מתאימה שיכולה לסייע לאותם עסקים להתאושש.
בין בתי העסק שהאתר מציג אפשר למצוא את פיט פור מי, אשר מוכרת מדרסים בהתאמה ממוחשבת; עדידי עיצובים, אשר מוכרים תכשיטים; החברה לפיתוח נצרים, המציגים פלפל אורגני חממה באיכות יצוא; חביב גל אומנויות - כרטיסי ברכה ואומנות פיסול משדרות; הכל לספר שיער, שמוכרים בבאר שבע שמן, מוצרי שיער וקוסמטיקה ועוד רבים נוספים.
כתובתו של אתר האינטרנט -
www.mega.co.il.