חברת אס סי ג'ונסון, יצרנית מותג ג'ל הגילוח אדג', יוצאת בקמפיין להשקת סדרת הג'לים לגילוח החדשנית אדג' אנרג'י.
מדובר בסדרה מהפכנית של ג'לים לגילוח, המעניקה במוצר אחד גם את התועלת של ג'ל גילוח וגם של אפטר שייב מבושם.
הסדרה כוללת שלושה מוצרים בשלושה צבעים שונים, כאשר כל אחד מהם בניחוח אחר, ייחודי, ליצירת חווית גילוח אחרת. מכאן נגזר גם הקמפיין תחת הסיסמאות:
מרגיש בודד? אדג' אנרג'י בניחוח כובש
מרגיש עצבני? אדג' אנרג'י בניחוח מרגיע
מרגיש גמור? אדג' אנרג'י מרענן
הקמפיין כולל פעילות תדמיתית וקידום מכירות בחדרי הכושר המובילים באמצעות דיול ועמדות גילוח בסניפים, דיול בנקודות המכירה, פרסום על גבי אוטובוסים וחסות לקבוצת בני השרון במשחקים של ליגת העל בכדורסל.
לדברי נטלי ורטהימר, מנהלת תחום מותגים באס סי ג'ונסון, אסטרטגיית הקמפיין הינה אסטרטגיה של פעילות שיווקית מפולחת, במטרה ליצור נקודות מפגש רבות ומגוונות עם הצרכן. הסדרה אדג' אנרג'י משדרת גבריות וספורטיביות ולכן הקמפיין מתחבר לעולמות התוכן של הגברים: חדרי כושר בהם ניתלו כרזות פרסום של אדג' אנרג'י והוחל בפעילות של דיול וקידום מכירות למתאמנים בחדרי הכושר במטרה לעודד התנסות במוצרים החדשניים. כמו-כן, פונה הפרסום גם לנהגים המשועממים על הכביש ומציע להם פתרונות איכותיים לגילוח בעלי ערך מוסף של הנאה ופינוק.
במסגרת הקמפיין, מעניקה גם החברה חסות לקבוצת הכדורסל בני השרון, באמצעות פרסום ושילוט במגרש ובפרסומי הקבוצה, מודעות בעיתונות ופעילות קד"מ עם חלוקת מוצרים לניסיון לקהל ולשחקנים.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין Draft FCB בהיקף של כחצי מיליון שקלים.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב - ליאת צור
ארט - דפנה אורנר
קופי - מעיין קרניאל
פלנר - מירב בלידן
מנהל לקוחות - מירה פינקלשטין
סופרוויזר - יעל ניצן
תקציבאי - חלי ברוק