InFor מקבוצת יפעת- המרכז למידע תקשורתי, הוציאה לאור זו השנה השמינית ברציפות את מדריך יפעת לתקשורת.
המדריך משמש כלי עבודה לדוברים, יחצ"נים, יועצי תקשורת פרסום ושיווק. באמצעותו ניתן להעביר הודעות לעיתונות, לזמן מסיבות עיתונאים ולידע את התקשורת הישראלית בנושאים שונים.
כרכי המהדורות השנתיות של המדריך משמשות גם ככלי לניתוח ולימוד של השינויים שהתרחשו בתקשורת הישראלית לאורך השנים.
אוניברסיטאות, מכללות וספריות אקדמיות נעזרות בו, על מנת ללמוד על המגמות במדיה בארץ.
המדריך מאגד מידע רב על התקשורת בארץ, על ענפיה השונים.
נתונים על 1000 עיתונים, לרבות העיתונות המגזרית (דתית, רוסית, ערבית) כל תוכניות הרדיו, הטלוויזיה הכבלים והלווין. כמו כן מופיעים פרטים על כל אנשי התקשורת בארץ, הכתבים העורכים ודרכי ההתקשרות עימם.
אורית בולטנסקי, מנהלת מחלקת ה-InFor, מוסרת כי השנה לראשונה ניתן למצוא פרטים גם על ערוץ 10 החדש, ערוץ המזרח התיכון, ישראל פלוס - הערוץ הייעודי בשפה הרוסית, ערוץ אגו וערוץ הקבוצות.