רשת נעלי TO GO עולה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בהשקעה של כ-600,000 שקלים, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, המדגיש את האופנתיות של הנעלים ואת המבצע הייחודי לרשת ויעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 למשך כשבועיים.
קמפיין הטלוויזיה החדש של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי והתדמיתי של הרשת, המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של נעליים אופנתיות במחירים אטרקטיביים. בפרסומת מוצג המבצע, לפיו שני זוגות נעליים נמכרים כעת במחירים של בין 150 שקלים ל-200 שקלים. המאפיין את הפרסומת הוא הקונספט היצירתי נטול הפרזנטורית, המתמקד בכפות רגליים משוחות בלאקים צבעוניים המותאמים להדפסי הנעליים מקולקציית הקיץ של נעלי TO GO.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TO GO: "אנו עולים בקמפיין טלוויזיה להרחבת החשיפה למותג ולהדגשת האופנתיות והמחיר האטרקטיבי. המוטו של החברה הוא: נעליים אופנתיות כל השנה, במחיר שכל אחת יכולה לאפשר לעצמה, ובעיקר בתקופה זו, חשוב שקהל הקונות יהיו מודעות לכך שיש עדיין רשתות העורכות מבצעים אטרקטיביים לא רק בסוף עונה. רשת נעלי TO GO מאפשרת לכל אישה לספק את התשוקה שלה לנעלים ולהתחדש עם יותר מזוג אחד אופנתי וטרנדי".
קמפיין הטלוויזיה של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת, שעולה גם בשילוט על אוטובוסים ובעיתונות נשים.
רשת נעלי TOGO מונה כיום 60 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות וכל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.
רשת TOGO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה נעליים אופנתיות ואיכותיות במגוון רב ובמחיר אטרקטיבי. הרשת פועלת על-פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות - תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים ברשת, במחירים אטרקטיביים כל ימות השנה, ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.