רשת מאדינה מילאנו, המתמחה במוצרי איפור וטיפוח מקצועי, ממשיכה להתרחב ופותחת השבוע את הסניף ה-12 של הרשת בקניון G בכפר סבא, בהשקעה של 750 אלף שקלים.
הסניף החדש יעוצב בסגנון זהה לסניפים האחרים של הרשת וישתרע על שטח של 45 מ"ר, לפי 240 שקלים למ"ר, בחוזה לשלוש שנים.
לדברי אופק קאירי, מנכ"ל מאדינה מילאנו: "למרות המיתון, איננו מרגישים ירידה בביקוש למוצרי איפור, שנחשב לשוק יציב יחסית בישראל. אסטרטגית הפיתוח של הרשת תשים דגש בשנים הקרובות על פיתוח המותג גם בפריפריות, ואנו בוחנים מיקומים בערים נוספות בישראל, בהן ירושלים, ראשון לציון, רעננה ורחובות".
מאדינה מילאנו ישראל הצליחה לתפוס תוך שבע שנים בלבד 40% משוק האיפור המקצועי, שהיקפו מוערך בכ-60 מיליון שקלים. להערכת קאירי, שני הסניפים החדשים שנפתחו מאז תחילת השנה (בקניון הגדול בפתח תקוה ובקניון G בכפר סבא) יביאו לגידול של כ-10 אחוז בהיקף המכירות של הרשת.
רשת מאדינה מילאנו בבעלות משפחת קאירי ושלי גפני. למאדינה מילאנו ישראל קשת רחבה של איפור מקצועי וחדשני, הכוללת 900 מוצרים ב-45 קטגוריות מוצר.