פפסי מקס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, עולה בקמפיין שלטי חוצות ייחודי ומקורי על-גבי שלטים של חברת נור סטאר מדיה, בהשקעה של כמיליון שקלים.
הקמפיין יכלול שלטי חוצות בפריסה ארצית רחבה אשר יציגו מקרר גדול מלא בפחיות של פפסי מקס, כאשר אחת לכמה ימים תוחלף הגרפיקה כך שייראה כי מספר פחיות נעלמו מהמקרר, שיילך ויתרוקן לאורך כל תקופת הקמפיין.
הקמפיין החדשני התואם את ערכי המותג פפסי מקס, המזוהה עם יצירתיות, חדשנות, ריגוש ועדכניות, מציג ערכים אלו באופן בולט ומדגיש את התשוקה וההנאה שבשתיית פפסי מקס.
כוס אחת של פפסי מקס מכילה פחות מקלוריה אחת בלבד ומאופיינת במקסימום טעם. המותג פפסי מקס קיים מאז 1993 ונמכר בישראל החל משנת 1995.
קרדיטים: משרד הפרסום גיתם BBDO; חברת נור סטאר מדיה; סמנכ"ל קריאטיב: גיא בר; מנהל קריאטיב: ערן בר יוחאי; סמנכ"ל לקוחות: עדי כהן; סופרוויזירית: קרן בכר אמיתי; תקציבאית: נועה פז.