חברת טריט ליין, המפתחת את סדרת מוצרי הקוסמטיקה הרפואית הישראלית תחת השם ד"ר קרבלניק ובפיקוחה הצמוד, מרחיבה את מערך ההפצה באמצעות חברת טעם-טבע אלטמן, ותשווק את מוצריה בסניפי הרשת האורגנית עדן טבע מרקט.
במסגרת הרחבת מערך ההפצה, תופץ סדרת מוצרי הטיפוח הרפואי של ד"ר קרבלניק בתשעת סניפי עדן טבע מרקט. זאת, לצד שיווק סדרת המוצרים בכ-70 נקודות מכירה של בתי טבע.
סדרת הטיפוח הרפואי של ד"ר קרבלניק הושקה לפני כשנה על-ידי ד"ר קרבלניק, מומחית לרפואת עור למעלה מ-35 שנה. הסדרה כוללת מגוון מוצרי טיפוח לפי חלוקה לסוגי עור, כדוגמת: קרם פנים, פילינג, קרם הגנה מפני השמש ועוד. מוצרי הסדרה מותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ובאישור משרד הבריאות הישראלי. התכשירים בעלי סגולות אנטי דלקתיות ואנטי אייג'ינג, ולא נוסו על בעלי חיים.
לדברי ד"ר קלרה קרבלניק: "הכניסה לרשת האורגנית עדן טבע מרקט מאפשרת חשיפת מוצרי הטיפוח לקהל יעד נוסף שמקפיד על אורח חיים בריא ומייחס חשיבות רבה למרכיבי החומרים של המוצרים בהם הוא משתמש, הן במזון והן בשגרת הטיפוח".
רשת עדן טבע מרקט הוקמה בשנת 2003 על-ידי גיא פרוביזור, המחזיק ב-49% מהרשת המתמחה במזון אורגני וטבעי. רשת רבוע כחול מחזיקה ב-51% מהרשת האורגנית. לאחרונה, נפתחו סניפים של עדן טבע מרקט בסמוך לסניפי רשת מגה, שבבעלות רבוע כחול. כיום, מונה הרשת האורגנית תשעה סניפים ארציים, ביניהם סניף בקניון גן העיר תל אביב, בקניון חוצות המפרץ חיפה, במתחם פולג, במתחם G בכפר סבא ועוד. על-פי האסטרטגיה העסקית, תפתח הרשת בתוך חמש שנים כ-25 סניפים נוספים ברחבי הארץ.