בזק בינלאומי עולה היום (ב') בקמפיין טלויזיוני (ערוץ 2 וערוץ 10) חדש באמצעות פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. היקף הקמפיין כ- 750 אלף שקל והוא יימשך כעשרה ימים.
הקמפיין יתמקד במבצע חדש של החברה "דבר 7 קבל 7", לפיו על כל שבע דקות שיחה לכל העולם באמצעות 014, מקבלים 7 דקות נוספות במתנה. מבצע "דבר 7 קבל 7" הוא מהאטרקטיביים ביותר שהיו לאחרונה בענף השיחות הבינלאומיות והוא מיועד ללקוחות כל החברות, למשך חודש מיום ההרשמה. הקמפיין מבוסס על הסרטון האהוב של הדוד בבר, השוטר ה"חביב" מפריס.
אראלה כרסנטי, מנהלת השיווק ללקוחות פרטיים בבזק בינלאומי ציינה בהקשר זה, כי קמפיין "אם רק היית שומר על קשר", מהחודשים האחרונים, הביא לגידול בתנועת הדקות של החברה ולעליית נתח השוק שלה לכ-45% מכלל המנויים.
כרסנטי הדגישה גם כי בהסתמך על מחקר מקיף שערכה החברה באמצעות חברת "מותגים", אשר נערך לפי שאלון ייחודי של מודל "Brand Engineering", סייעו הקמפיינים האחרונים לחברה למצב את עצמה כמובילת השוק בעולמות התוכן של "שירות" ו"גודל ופופולאריות" ולחזק את ערכי "האהדה והידידות" כלפי החברה.
קרדיטים:
תקציבאי: אורי גורן, סופרוויזר: בנצי שי, מנהלת לקוחות: עדנה מאור, קופירייטר: רן לואל, דיויד פלברג, ארט דיירקטור: אסתי שקד, קריאייטיב דיירקטור: נמרוד כתר, ורדה רודה, מנהל קריאייטיב: אורי לברון מפיק משרד - גילי כצנלבוגן, חברת הפקה - ראבל.