רשת חנויות הנוחות YELLOW מקבוצת פז יוצאת בפעילות שיווקית חדשנית בפייסבוק, במסגרתה יוכלו הגולשים ברשת החברתית לאתר את החברים שב-down ולצ'פר אותם במוצר מבית yellow fun to go, במתנה. ההשקעה במהלך נאמדת בכ-200,000 שקלים.
לצורך הפעילות נעזרה החברה בטובי המומחים ופיתחה אפליקציית פייסבוק ייחודית שכל מטרתה לאתר את אותם חברים שב-down, אלו שכותבים סטטוסים 'מבאסים', תגובות לא מפרגנות וכדומה.
האפליקציה מבוססת על אלגוריתם מתוחכם שסורק את הפרופילים של כל החברים בפייסבוק ויודע לזהות בדיוק את אותו חבר שנמצא באותו רגע ב-down.
כל חבר שאותר על-ידי האלגוריתם מקבל באופן אוטומטי קופון סלולרי המקנה לו את אחד ממוצרי המותג הפרטי של Yellow - yellow fun to go, במתנה, סתם כדי לעשות לו קצת fun. הקופון ניתן למימוש בכל אחד מסניפי Yellow ברחבי הארץ.