בהרצליה מדיקל סנטר נערכים מדי שנה למעלה מ-15,000 ניתוחים מהמורכבים ביותר בתחומי הרפואה. למרות התנאים הנוחים העומדים לרשות קרובי משפחת המטופלים, רבים מקרובי המשפחה מעדיפים להמתין בקפיטריה או בביתם.
בימים אלו הושק בהרצליה מדיקל סנטר שירות עידכונים חדשני של חברת Telme המאפשר לקרובי המשפחה לקבל עידכונים ישירות למכשיר הסלולר על התקדמות בשלבי הטיפול של יקיריהם מהכניסה לניתוח ועד השיחרור הביתה.
הרצליה מדיקל סנטר מאפשר לקרובי המשפחה להתחבר לשירות העידכונים ולהתעדכן בהפעלה פשוטה מכל מכשיר סלולרי תוך הקפדה על כללי החיסיון הרפואי ובעלות של שקלים בודדים שנגבים באמצעות חשבון הסלולר.
במסגרת השירות של בית החולים ניתנים עידכונים במסרונים לאחד מקרובי המשפחה ללא תשלום וזאת במשך כל תהליך הניתוח ועד המעבר למחלקות האישפוז.
הנהלת הרצליה מדיקל סנטר פיתחה במשך החודש האחרון עם חברת Telme המתמחה בפתרונות אינטראקטיביים בעולם הסלולר, ממשק ייחודי אשר ממיר את הנתונים המקצועיים במערכות הרצליה מדיקל סנטר למידע מעובד ורלוונטי שמועבר לקרובי משפחתו של המטופל באמצעות מסרון למכשיר הסלולרי שלהם.
נוסף על שירות זה פועלת בבית החולים מערכת צגים אשר דרכה יכולים בני המשפחה להתעדכן בשלבי הטיפול של יקירם באופן שוטף.
עו"ד אבי בלזם, שותף בחברת Telme, אמר היום לאחר פתיחת השירות בהרצליה מדיקל סנטר, "הסלולר הפך את הבית והמשרד לחדרי ההמתנה החדשים. בעידן הזה אני יכול להיות גם בפגישה חשובה, תוך שאני מעודכן במתרחש בהליך הרפואי שקרוב משפחתי עובר".