חברת אקסנצ'ר (ניו-יורק: ACN), שמעניקה שירותי ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ בכל העולם, זכתה לאחרונה בחוזה לארבע שנים מטעם שירות הדואר בהודו (DoP).
מטרת הפרויקט היא לסייע לשירות הדואר ההודי בהגדלת נתח החברה בשוק השירותים והמוצרים, כולל שירותי בנקאות, תשלומי חשבונות, ביטוחי חיים והעברות כספים, ולהביא לעלייה בייצור ההכנסות.
במסגרת ההסכם תספק אקסנצ'ר ל-DoP תכנון ארכיטקטורה חדשה עבור מערך ה-IT הארגוני, ושדרוג של מערכת ה-IT, על-מנת ליצור פלטפורמה יעילה, אמינה וידידותית יותר עבור המשתמש.
עוד במסגרת החוזה, תספק אקסנצ'ר ל-DoP שירותי ייעוץ בנוגע לפיתוח סביבת רשת WAN המקשרת בין כל סניפי הדואר, ואשר על גביה פועלים יישומים שונים. בנוסף, תבדוק אקסנצ'ר את מידת הישימות שבהטמעת פתרון ארגוני כולל עבור שירותי הבנקאות והפיננסים של ה-DoP.
אודות אקסנצ'ר
אקסנצ'ר (ניו-יורק: ACN) מעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ בכל העולם. החברה, מחויבת לחדשנות, ומסייעת ללקוחותיה - עסקים וממשלות, להשיג ביצועים גבוהים. עם מומחיות עמוקה בתהליכים תעשייתיים ועסקיים, משאבים גלובליים ומוניטין מוכח, אקסנצ'ר מניידת את כוח האדם, הטכנולוגיה והכישורים הנחוצים, כדי לסייע ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם.
החברה מעסיקה מעל ל-186 אלף איש ב-200 ערים ב-52 מדינות ברחבי העולם. לקוחותיה פזורים ב-120 מדינות, והכנסותיה נטו בשנה הפיסקלית שהסתיימה ב-31 באוגוסט 2008, הסתכמו ב-23.39 מיליארד דולר. אקסנצ'ר ישראל הוקמה בשנת 2001 ועובדת עם הארגונים המובילים בארץ במגוון מגזרי תעשיה.
www.accenture.com.