|
רוס סטיוארט [צילום: דיוויד לה-שאפל]
|
|
|
|
|
מותג שעוני היוקרה אמבוס ישראל יוצא בקמפיין חדש לקולקציית 2010, בהשקעה של שלושה מיליון שקלים.
הדוגמן הבינלאומי, רוס סטיוארט, נבחר כפרזנטור של המותג ויקבל 100 אלף דולר עבור הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא.
הקמפיין תחת הסלוגן: Become a Fashion Icon, יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, שילוט חוצות וטלוויזיה. קונספט הקמפיין הוא צבעוניות דרמתית, אופנה כאומנות ועוצמה גברית ונשית, ברוח הצילומים הנועזים של צלם האופנה הבינלאומי, דיוויד לה-שאפל.
על הפרזנטור
הדוגמן הבינלאומי רוס סטיוארט, 23, נחשב לאייקון אופנה ובעל ייחוס משפחתי - האחיין של בונו, סולן להקת יו 2. רוס נולד באירלנד וגדל בסידני, אוסטרליה.
בחמש השנים האחרונות הוביל רוס קמפיינים למותגי על כדוגמת: גוצ'י, רוברטו קוואלי, טופ מן, פיטר אלכסנדר, Just Jeans Evisu. וכן כיכב על שערי המגזינים KULT ו-Barbeques Galore.
מעבר לדוגמנות מחזיק סטיוארט בתחביבים כמו מוזיקה, קולנוע והפקה. לאחרונה אף הפיק וביים קליפ של להקת רוק מסידני.
מותג שעוני היוקרה האופנתי אמבוס ישראל פועל באמצעות חנויות דגל בקניון ארנה הרצליה, מתחם וואן פלאזה באר שבע, טיילת רויאל ביץ' באילת וכן ב-50 נקודות מכירה של משווקים מורשים ברחבי הארץ.