רשת הרהיטים ועיצוב הבית, שמרת הזורע יוצאת בימים אלה בקמפיין תדמיתי משולב מדיות לקראת חג הפסח בהשקעה של מיליון שקלים.
הקמפיין, בניצוחו של משרד הפרסום טרילוג'י, מבוסס על אימאג'ים מתחלפים בצבעי שחור-לבן של דמויות ופריטים המשדרים אלגנטיות, יוקרה, סקסיות ודינמיות, בשילוב אימאג'ים צבעוניים של קולקציית הרהיטים החדשה של שמרת הזורע תחת הסיסמה: "אביב בסטייל - בואו להתחדש".
הקמפיין יעלה לאוויר ביום שלישי (23.2.10) ויכלול תשדירי חסות, מודעות תדמית במגזינים השונים ובעיתונות הארצית.
במקביל, יתוקשרו מבצעי הרשת, הכוללים מבחר מוצרים במחירי FIX אטרקטיביים במיוחד.
תוקף מבצעי הפסח עד 15.5.10.
לדברי אריה ויסמן, מנכ"ל שמרת הזורע, "במהלך השנתיים האחרונות עוברת רשת שמרת הזורע תהליך מחקרי מקיף בלווי מכון גיאוקרטוגרפיה במטרה לזהות מגמות והעדפות בקרב לקוחותינו. ממצאי המחקרים ופרמטרים נוספים הובילו אותנו לבצע מספר מהלכים אסטרטגיים בחברה הכוללים בין היתר מהלך מיתוג מחדש, קמפיין תדמיתי רחב היקף אך גם הכשרת אנשי המכירות ליועצי עיצוב ושינוי הנראות של הסניפים בכדי להוביל את המסר של רשת רהיטים מובילה וחדשנית".
לרשת שמרת הזורע יש כיום 8 סניפים ברחבי הארץ: קיבוץ שמרת, חיפה, נתניה, רמת-גן; ראשון לציון, ביל"ו סנטר, ירושלים, אשדוד.