מחלבת טרה ממשיכה לחדש ומשיקה לראשונה בישראל: קוטג' 5% באריזה גדולה של 350 גרם. האריזה המוצעת היום בשוק היא בגודל אחיד של 250 גר'. החברה זיהתה כי בקרב הצרכנים קיים צורך באריזת קוטג' גדולה יותר והחליטה לייצר דור חדש בקטגוריה זו. השקת המוצר תלווה בקמפיין פרסומי.
מחלבת טרה יצאה בשנת 2009 במהלך השקה מחדש למותג טרה, בו הציגה אסטרטגיה האומרת כי הבסיס והיסוד לכל מוצר חלב מתחיל בחלב מצוין. לפיכך, הציבה לעצמה מחלבת טרה את סטנדרט האיכות הגבוה ביותר, על-פי סטנדרט בינלאומי, אשר בעזרתו היא מגישה לצרכן מוצרים איכותיים וטעימים ביותר.
במסגרת המהלך החדשני והייחודי מציעה מחלבת טרה את הקוטג' עם אותו טעם אהוב, לצד העשרה בסידן וחיידקי ביו פרוביוטיים, התורמים לתפקוד טוב יותר של מערכות החיסון והעיכול ומסייעים בשיפור ספיגת הסידן.
שוק הקוטג' בישראל נאמד בכ-614 מיליון שקל בשנה במונחי צרכן. נתח השוק השנתי של קוטג' טרה, על-פי נתוני סטורנקסט, לשנת 2009, עומד על כ-12%, בהשוואה לתנובה כ-76.5% ולשטראוס כ-11.5%.
דנה אבשלום, מנהלת תחום שיווק טרה: "בעקבות מחקר שערכנו בקרב הצרכנים גילינו כי קיים ביקוש לאריזות קוטג' גדולות יותר עם אותו טעם מוכר ואהוב. מחלבת טרה שמה דגש רב לדרישות וצרכי הלקוח ופועלת מתוך רצון לספק לצרכן את המוצר הטוב והאיכותי ביותר כזה אשר גם יצליח לתת לצרכן ערף מוסף אמיתי. אנו מאמינים כי קוטג' באריזה 350 גר' יכול להגדיל את הקטגורייה וליצור הזדמנות צריכה חדשה".
הקוטג' בישראל
הקוטג' מהווה את אחד המאפיינים הבולטים ביותר המגדירים ארוחה ישראלית טיפוסית ונצרך במגוון הזדמנויות צריכה, כחלק בלתי נפרד מארוחת הבוקר/הערב, בין ארוחות במהלך כל שעות היום, על-גבי קרקר או פרוסה ואפילו כנשנוש באכילה ישירה מהגביע.
מסקר שנערך על-ידי טרה עולה כי 43% אוכלים קוטג' כל יום, 29% אוכלים קוטג' בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע ו-27% לפחות פעם אחת בשבוע. עוד עולה מהסקר כי משפחה ישראלית קונה בממוצע שלושה גביעי קוטג' בשבוע.
מחיר מומלץ לצרכן: 8.49 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. כשרות: מהדרין.