|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

טרה משיקה קוטג' 5% באריזה גדולה של 350 גרם

- הודעה מטעם מחלבת טרה
15/03/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורן לוי  |    |  יפה אפרתי תקשורת
[צילום: יח"צ]

מחלבת טרה ממשיכה לחדש ומשיקה לראשונה בישראל: קוטג' 5% באריזה גדולה של 350 גרם. האריזה המוצעת היום בשוק היא בגודל אחיד של 250 גר'. החברה זיהתה כי בקרב הצרכנים קיים צורך באריזת קוטג' גדולה יותר והחליטה לייצר דור חדש בקטגוריה זו. השקת המוצר תלווה בקמפיין פרסומי.

מחלבת טרה יצאה בשנת 2009 במהלך השקה מחדש למותג טרה, בו הציגה אסטרטגיה האומרת כי הבסיס והיסוד לכל מוצר חלב מתחיל בחלב מצוין. לפיכך, הציבה לעצמה מחלבת טרה את סטנדרט האיכות הגבוה ביותר, על-פי סטנדרט בינלאומי, אשר בעזרתו היא מגישה לצרכן מוצרים איכותיים וטעימים ביותר.

במסגרת המהלך החדשני והייחודי מציעה מחלבת טרה את הקוטג' עם אותו טעם אהוב, לצד העשרה בסידן וחיידקי ביו פרוביוטיים, התורמים לתפקוד טוב יותר של מערכות החיסון והעיכול ומסייעים בשיפור ספיגת הסידן.

שוק הקוטג' בישראל נאמד בכ-614 מיליון שקל בשנה במונחי צרכן. נתח השוק השנתי של קוטג' טרה, על-פי נתוני סטורנקסט, לשנת 2009, עומד על כ-12%, בהשוואה לתנובה כ-76.5% ולשטראוס כ-11.5%.

דנה אבשלום, מנהלת תחום שיווק טרה: "בעקבות מחקר שערכנו בקרב הצרכנים גילינו כי קיים ביקוש לאריזות קוטג' גדולות יותר עם אותו טעם מוכר ואהוב. מחלבת טרה שמה דגש רב לדרישות וצרכי הלקוח ופועלת מתוך רצון לספק לצרכן את המוצר הטוב והאיכותי ביותר כזה אשר גם יצליח לתת לצרכן ערף מוסף אמיתי. אנו מאמינים כי קוטג' באריזה 350 גר' יכול להגדיל את הקטגורייה וליצור הזדמנות צריכה חדשה".

הקוטג' בישראל

הקוטג' מהווה את אחד המאפיינים הבולטים ביותר המגדירים ארוחה ישראלית טיפוסית ונצרך במגוון הזדמנויות צריכה, כחלק בלתי נפרד מארוחת הבוקר/הערב, בין ארוחות במהלך כל שעות היום, על-גבי קרקר או פרוסה ואפילו כנשנוש באכילה ישירה מהגביע.

מסקר שנערך על-ידי טרה עולה כי 43% אוכלים קוטג' כל יום, 29% אוכלים קוטג' בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע ו-27% לפחות פעם אחת בשבוע. עוד עולה מהסקר כי משפחה ישראלית קונה בממוצע שלושה גביעי קוטג' בשבוע.

מחיר מומלץ לצרכן: 8.49 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. כשרות: מהדרין.

תאריך:  15/03/2010   |   עודכן:  15/03/2010
אורן לוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברברי, מותג האופנה הבריטי היוקרתי, עולה בימים אלו בקמפיין חוצות ענק, בהיקף כספי של כ-600,000 שקלים, להשקת הניחוחות החדשים לה ולו: BUEBERRY SPORT.
15/03/2010  |  ורד בראון  |   הודעות כלליות
אמריקן אקספרס וקבוצת אנשים ומחשבים משיקים כרטיס אשראי חוץ בנקאי לקהילת "אנשים ומחשבים". במסגרת שיתוף הפעולה מוצע לכ-90 אלף לקוחות הקבוצה כרטיס אמריקן אקספרס ביזנס זהב.
חברת ahava מעבדות ים המלח מעניקה חסות להראל סקעת אשר ייצג השנה את ישראל בתחרות האירוויזיון, שתתקיים באוסלו במאי 2010. במסגרת החסות יזכה המותג ahava לחשיפה בינלאומית בקליפ שיופק במיוחד לשיר הנבחר וישודר ברחבי העולם. כמו-כן, תעניק חברת ahava חסות למסיבה הרשמית של חברי המשלחת הישראלית באוסלו.
15/03/2010  |  מירב  |   הודעות כלליות
ביום ד', ה-24.03.10, בשעה 18:15, תקיים מכללת cash flow כינוס מקצועי בנושא מועדון שוק ההון בהנחיית מר ארנון שחר - בעל ניסיון רב כסוחר ומשקיע בשוק ההון הישראלי. ההרצאה תתקיים בסניף ירושלים של רשת מכללות Cash Flow ברח' הרטום 9.
רשת הקוסמטיקה APRIL, יוצאת בקמפיין חדש ומושקע עם אסתי גינזבורג הכולל סרטון טלוויזיה. היקף הקמפיין יעמוד על כשלושה וחצי מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB, תחת הססימא: אפריל מבינים יופי!
15/03/2010  |  שלי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il