אלטמן - רוקחות טבעית המובילה בתחום תוספי תזונה יוצאת בקמפיין חסויות בהשקעה של כ-600,000 שקלים, תחת הסלוגן "תבדוק שזה אלטמן".
הקמפיין, שמקדם את תוסף התזונה Q-10, עולה באמצעות משרד הפרסום חברון-זלצמן בערוצים המסחריים ובאינטרנט ויימשך כשבועיים.
תוסף התזונה Q-10 ידוע בסגולותיו לבריאות הלב.
במסגרת הקמפיין יושק גם המיתוג החדש של אלטמן, התומך באסטרטגיה שהבחירה במוצר של אלטמן, היא בחירה בריאה, חכמה ונכונה. אם בוחרים Q-10 כדאי לבדוק שזה של אלטמן.
Q-10 של אלטמן משלב פורמולה פטנטית (CRYSTAL FREE), המונעת התגבשות ומאפשרת מסיסות וספיגה אופטימלית לגוף. המוצר מגיע במגוון מינונים (30,60,100,200 מ"ג) ובכמוסות רכות (softgel).
החודש במבצע מיוחד Q-10 של אלטמן, 60 מ"ג 30 כמוסות, ב-60 שקלים בכל נקודות המכירה.
לפרטים נוספים וצפייה בסרט, היכנסו לאתר אלטמן
www.altman.co.il.