משרד הפרסום לנוער teenk מקים "קולנוע תלת -ימד" ראשון מסוגו בפייסבוק, כחלק מקמפיין מילקי 3 של חברת שטראוס לבני נוער, תחת השם "המילקייה".
מדובר בעמוד המכיל סרטוני וידאו אינטראקטיביים המציג קרבות שונים סביב מילקי 3 עליהם ישאלו הגולשים שאלות ויזכו בכרטיסים לסרטי התלת-מימד החמים של הקיץ.
אלמנטים רבים בעמוד עוצבו בטכניקות התלת-מימד, וכך הפכה ה"מילקייה" להיות עמוד הפייסבוק הראשון המעוצב בטכנולוגיית התלת-מימד, והיא מונה כיום למעלה מ-20.000 גולשים.
לפני מספר ימים פתח משרד הפרסום לנוער את הקמפיין באירוע מיוחד שנערך בסינמה סיטי בהשתתפות למעלה מ-300 בני נוער מובילי דעה המשתייכים לקהילת teenk. בני הנוער היו הראשונים לטעום את המעדן, והצטלמו על גבי קירות ענק ממותגים וסגולים, כשהם מרכיבים משקפי תלת-מימד. התמונות הועלו ל"מילקייה", לגלריה מיוחדת, בה כל אחד מבני נוער מצולם בגריד מיוחד שעוצב במיוחד לאירוע. כמו-כן חולקו באמצעות השגרירים למעלה מ-90,000 משקפי תלת-מימד.
יניב ויצמן מנכ"ל teenk, מוסר: "מדובר בקמפיין בו החדשנות המוצרית פוגשת את החדשנות השיווקית. teenk המתמחה בין השאר בניהול קהילות מותג שמחה להוביל את הפעילות של מילקי בפייסבוק ולחזק את ערכי החדשנות והנחשקות שלו".
משרד הפרסום לצעירים teenk הינו חברה לייעוץ, ייזום והפקת פרויקטים שיווקיים ייחודיים בעולם הצעירים והנוער. זוהי החברה הראשונה בישראל בה בני הנוער לוקחים חלק מרכזי בעשייה ובתהליך קבלת ההחלטות. זאת באמצעות הפעלת פאנל בני נוער עבור המותגים המובילים במשק הישראלי ויחידת "באאז" ראשונה מסוגה בארץ המונה מאות בני נוער (trend setters) המשמשים כשגרירי המותג.