|
רועי בן נון [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
רשת תכשיטי AMARO, בבעלות עירית גופר-ששון, מינתה בימים אלו, את רועי בן נון, למנכ"ל הרשת בישראל. במסגרת התפקיד החדש, בן נון יהיה אחראי על כל פעילות הפיתוח, השיווק והניהול הטכנולוגי והעסקי של הרשת בישראל. בין היתר יהיה אחראי על הקמת חנויות חדשות, תמהיל המוצרים בחנויות הרשת, מיחשוב, הקמת אתר חדש, השמת כוח-אדם איכותי ועוד.
בן נון: "הגעתי לחברת AMARO מתוך אמונה אמיתית בחוזק המותג, יתרונותיו הבולטים אל מול המתחרות הישירות והפוטנציאל העצום בשוק הישראלי. לאחר בחינה מדוקדקת של המותג אני משוכנע שאת ההצלחה בחו"ל ניתן לשחזר ולהפוך את AMARO לרשת תכשיטים מובילה בישראל. לרשת תכשיטים איכותיים העשויים בעבודת יד, אשר מושקעת בהם יצירתיות ומגע אישי המשאיר חותם של מעצבת מוכשרת בעלת שם עולמי. עיקר העבודה תושקע בהרחבת המותג, בחשיפתו לקהלים חדשים וכמובן לשיפור וחיזוק הקשר מול קהל הלקוחות הקבועות, השומרות לו נאמנות שנים רבות, תוך שימת דגש על שירות, מקצועיות ואמינות".
בן נון, 33, נשוי + 1, בוגר תואר ראשון בכלכלה התמחות במימון ושיווק. ב-3.5 השנים האחרונות, עד לחודש יוני 2010, היה סמנכ"ל התפעול והמכירות של חברת האופנה CELIO מקבוצת פישמן רשתות. בעל למעלה מעשר שנות ניסיון בתחום קמעונאות האופנה ברשתות מובילות.
על חברת התכשיטים AMARO
הסניף הראשון של רשת AMARO, המתמחה ביצור ויצוא תכשיטים, נפתח בשנת 2001 ברחוב דיזינגוף 226 תל אביב. כיום מונה הרשת שישה סניפים ברחבי הארץ, ונמצאת ב-28 מדינות ברחבי העולם עם חנויות מותג AMARO ובשלל נקודות מכירה בבוטיקים נבחרים.