עמי בן-דרור, פתח חברה לפתרונות שיווקיים המתמחה ביישום וייזום פתרונות שיווקיים בתחום הקמעונאות, תוך כדי ליווי צמוד של הלקוח משלב הרעיון עד ליישום בפועל.
עמי בן-דרור הנו בעל ניסיון של 14 שנים, בתחום המזון, הקמעונאות וה-Retail , במותגים ישראליים ובינלאומיים ובפיתוח זכייניות. כיהן בעבר, כמנכ"ל בקבוצת דנקנר- באחת החברות הבנות, סמנכ"ל שיווק במשך כ-6 שנים (עד שנת 2000) של אומני מותגי מזון, זכיינית דומינו'ס פיצה בישראל, וכן כסמנכ"ל שיווק של דורות מוצרי ירקות (שום דורות) .
החברה החדשה תעסוק במגוון תחומים, כאשר המוטו המוביל הוא ליווי עד יישום בפועל ולא יעוץ.
- ליווי לחברות בתחום הקמעונאות , ברמה הטקטית ; איך להגביר מכירות או איך להגיע לצרכן הסופי בדרך הקלה ביותר והזולה ביותר.
- ניתוח ופיתוח ערוצי מכירה והפצה לעסקים שרוצים לתקוף את השטח בצורה שונה.
- בניית מבצעים ושיתופי פעולה לעסקים ויישומם בפועל.
עמי בן-דרור: "בימים אלה יש צורך בשתופי-פעולה חכמים, שיגבירו את המכירות ויתנו תוצאות בפועל לבעלי החברות. בעולם הקמעונאות ההצלחה טמונה בפרטים הקטנים. יש חשיבות עליונה לניסיון בשטח ולליווי צמוד מקצועי, על-מנת להביא להצלחה ולהגברת המכירות. זה המוטו שלי".
כמו-כן תעסוק החברה במיזמים בתחום השיווק והקמעונאות בארץ ובחו"ל.