יריד האוכל של דיזנגוף סנטר, החוגג 15 שנה להיווסדו, משתכלל בהוספת דוכנים חדשים, שדרוג הקיימים, הוספת מקומות ישיבה, ומיתוג אחיד ומקורי.
אזור הישיבה התרחב: נרכשו שולחנות וכסאות נוספים לרווחת הסועדים וכן גדל השטח המוקצה לסועדים. הדוכנים עברו לנראות אחידה: נתלו שלטי הכוונה על כל דוכן המפרטים את המוצרים הנמכרים בו יחד עם מחירם וכן הוצבו גגונים מעל הדוכנים, בצבעוניות אחידה של אדום ולבן, במראה כפרי אותנטי.
בנוסף לשיפורי הנראות, מונה יועץ קולינארי מקצועי, שיעבוד עם המציגים באופן פרטני. היועץ, רונן צור, עוסק בתחום המזון והמשקאות כבר למעלה מעשור, מרצה על יין, אלכוהול, טכניקות בישול וטרנדים קולינאריים עולמיים. מטרת עבודתו עם המציגים היא להדביק את מגמות השוק הקולינאריות, ליצור סטנדרטים חדשים, לרענן את המתכונים הקיימים, תוך שימת דגש על בישול בריא יותר וזאת מבלי לפגוע בבישול המסורתי והטעים.
עדי אורנשטיין, מנהלת שיווק, דיזנגוף סנטר: יריד האוכל של דיזנגוף הינו חלוץ ירידי האוכל בארץ וככזה חייב להיות המוביל מסוגו. החלטנו לרענן את נראות הדוכנים וכן החלטנו על הכנסת ייעוץ קולינארי מקצועי. שיפורים אלו נועדו לספק למאות האנשים שנהנים מהיריד מדי סופ"ש חוויה קולינארית וחוויית קניה טובה עוד יותר".
יריד האוכל של דיזנגוף סנטר, הפועל במשך 15 שנה, מאגד תחת קורת גג אחת למעלה מ - 45 מציגים המציעים אוכל ביתי ואותנטי, ממגוון רחב של מטבחים מכל רחבי העולם. ביריד ניתן ליהנות מסגנונות בישול שונים, שניתן לקחת הביתה או לאכול במקום. יריד האוכל כבר נהפך לחלק בלתי נפרד מהווי החיים של תל אביבים שמחפשים מזון באיכות גבוהה מבלי הצורך בלבשל אותו בעצמם.