|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?

אופל ישראל עומדת מאחורי קמפיין "כוח לעם"

אופל ישראל עומדת מאחורי קמפיין "כוח לעם" שהציף את רחובות ישראל בשבוע האחרון – בעלות מוערכת של כ-5 מיליון ש"ח מדובר בקמפיין דו-שלבי שכלל בשלב הראשון פעילות טיזרים בערוץ 2 ובערוץ 10 מלווה בפעילות גרילה אגרסיבית הקמפיין נועד לקדם את דגם האופל אסטרה במנוע 1.4 ליטר טורבו, אשר מחירו הופחת ב-9,000 ש"ח בשנת 2012
05/02/2012  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ענת פז  |    |  תגובות

אופל ישראל, יבואנית רכבי אופל היוקרתיים לישראל, עומדת מאחורי קמפיין "כוח לעם" שהציף את רחובות ישראל בשבוע האחרון. מדובר בקמפיין דו-שלבי שכלל בשלב הראשון פעילות גרילה אגרסיבית בפריסה רחבה מלווה בפרסומות טיזר בערוץ 2 ובערוץ 10. בשלב השני, עלו פרסומות טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, ובמהלך השבוע הקרוב תתבצע גם פעילות אינטרנטית. עלות הקמפיין מוערכת בכ-5 מיליון ש"ח.
במסגרת השלב הראשון, קידמה החברה פעילות גרילה אשר התרחשה מדי יום במספר מוקדים ברחבי הארץ. עשרות מוחים התמקמו בצמתים מרכזיים, כגון צומת נמיר-ארלוזורוב בתל אביב, תוך שהם קוראים קריאות "כוח לעם", "העם רוצה שינוי, אלטרנטיבה חדשה" ועוד. הפעילות משכה תשומת לב רבה של העוברים והשבים, ובמספר מקרים, אף הגיעו כוחות משטרה למקום במטרה לפזר את המפגינים. לכך, התווספו גם סרטוני טיזר קצרים שעלו בערוצי הטלוויזיה תחת הכיתוב "כוח לעם".

הקמפיין נועד לקדם את דגם האופל אסטרה, אותו סימנה החברה כרכב הדגל שלה וכמרכז פעילותה לשנת 2012. כחלק מן המהלך, החליטו בחברה לשווק בשנת 2012 את דגם האסטרה, במנוע של 1.4 ליטר טורבו עם 140 כ"ס, במחיר של 123,990 ש"ח בלבד, הפחתה של 9,000 ש"ח ממחירו בשנת 2011, 132,990 ש"ח, ובכך לתת לו תג מחיר תחרותי שיאפשר לו להתמקם בראש טבלת המכירות של רכבים משפחתיים בישראל. אופל ישראל היא אחד היבואנים הבודדים בענף הרכב שהחליט על הורדת מחירים בשנת 2012, ומדובר בדגם המגלם את ההפחתה המשמעותית ביותר בענף. מטרת הקמפיין הייתה לחבר את ההחלטה להוריד במחיר להשקפת החברה, המאמינה כי יש להאזין לקולות הציבור ולתת מענה לדרישת העם לרכבים מאיכות גבוהה במחיר סביר.

מדובר בפעם הראשונה מאז הקיץ האחרון שחברה מסחרית ביצעה מהלך גרילה כה אגרסיבי, המדמה פעילות מחאה חברתית בהיקף כה נרחב ותוך שמירה מוגברת על דיסקרטיות ואותנטיות המהלך.

לדברי אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל, "אנו גאים במהלך החתרני והייחודי אשר יהווה לדעתנו סמן ימני לפעילות ענף הרכב וענפי קמעונאות נוספים במהלך שנת 2012. רק חברות שיהיו קשובות לרחשי ליבו של הציבור ולדרישותיו לקבל תמורה הולמת עבור המחיר שהוא משלם יצליחו להסתגל למציאות החברתית והכלכלית המשתנה בישראל. אופל אסטרה הוא רכב איכותי, יוקרתי עם ביצועים מרשימים, וכעת הוא גם נגיש למגוון רחב של לקוחות וקהלים שכן הוא מעניק Value for money לאור מחירו החדש".
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום גיתם BBDO; פעילות הגרילה נעשתה באמצעות חברת "פרו מרקט".

תאריך:  05/02/2012   |   עודכן:  05/02/2012
ענת פז
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אופל ישראל עומדת מאחורי קמפיין "כוח לעם"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חדש באיגוד ערים: מערכת חדשה בתחום התכנון האקוסטי תמנע את הצורך בתיקון יקר של ליקויים סביבתיים
במסגרת התפקיד, תהיה אחראית פרלשטיין על תחום השיווק והמיתוג של JDate בשווקים השונים באירופה ביניהם אנגליה וצרפת וכן בישראל. בתוך כך תהא פרלשטיין אחראית גם על הפיתוח העסקי וליצירת שיתופי פעולה מבוססי תוכן עם שותפים עסקיים רלוונטיים כמו גם פיתוח שווקים נוספים ברחבי העולם.
05/02/2012  |  יעל הגר  |   הודעות כלליות
קבוצת קניוני ישראל, בשיתוף עם מגזין לאשה, ישיקו במהלך חודש פברואר את פרויקט "אופנה נצחית", החושף את קולקציות האופנה של הרשתות המובילות לאביב-קיץ 2012 ומציג את החיבור בין אופנת העבר לאופנת ההווה.
רשת חנויות הקונספט "משו", המוכרת מגוון ענק של מוצרים בשקל אחד בלבד, מרחיבה את פעילותה – ופתחה בימים אלה 2 חנויות חדשות באילת ובפתח תקוה, בהיקף השקעה של כ-1 מיליון ש"ח. עם פתיחת החנויות החדשות תמנה הרשת 16 סניפים בפריסה ארצית.
רשת בתי המרקחת הפרטיים "ש.ר.מ פארם" מרחיבה את פעילותה בתחום הרפואה המשלימה והחלה לשווק את התכשירים ההומיאופתיים של ענקית תכשירי ההומיאופתיה DHU (דויטשה הומיאופתי יוניון) הגרמנית, מהמובילות בעולם בתחום.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il