חברת כצט, מהחברות המובילות את תחום הפארמה בישראל, עולה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה ובאינטרנט ל"טונייט". הקמפיין יעלה בטלוויזיה (ערוצים: 2ו-9) ובאינטרנט ויציג סיטואציות שונות המדירות שינה מענייהם של רבים במהלך הלילה וכתוצאה מכך את ההשפעות של נדודי השינה על סיטואציות שונות במהלך היום ואת טונייט כפתרון לכך.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שניידרמן יעלה במשך כחודשיים והיקפו נאמד בכ-250,000 ש"ח.
הסולגן שילווה את הקמפיין: סובלים מנדודי שינה? בפעם הבאה טונייט ולישון.
טונייט מיועד להקלה בהפרעות שינה זמניות. התרופה מבוססת על חומר פעיל אנטי-היסטמיני, ומסייעת בהירדמות, ללא סכנה כלשהיא של התמכרות אליה ונמכרת ללא צורך במרשם רופא בכל בתי המרקחת וברשתות הפארם.
כצט, חברה פרטית שהוקמה עוד בשנת 1921. החברה מנוהלת ע"י סיגל פירסט, ופועלת בשלושה תחומים: חטיבת הפארמה - הפועלת בתחום הרפואי ובו: ייצור ושיווק של תרופות, מוצרי צריכה ומוצרים פארארפואיים. חטיבת אנימל קר– הפועלת בתחום הוטרינרי ובתוך כך יבוא ושיווק של מוצרי אנימל קר ובהם: מזון, תכשירים ותרופות לבעלי חיים. חטיבת אגריקה – הפועלת בתחום החקלאי הכולל יצור, יבוא ושיווק של תכשירים להגנת הצומח וזרעים. חזון החברה, הייעוד הארגוני וערכיה של כצט דוגלים בהיותה חברה מפתחת, מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים בהקשר רחב של בריאות, התפתחות וצמיחה בתחומים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים. פרטים ומידע אודות פעילות כצט ומיגוון מוצריה, ניתן למצוא באתר החברה:
www.cts.co.il.