רשת ביתילי נערכת לקניות החגים תחת קונספט מוביל: מוצרים ומחירים שישראלים אוהבים.
ייבאה 200 מכולות של רהיטים, פרקטים, ותאורה בשווי 12 מיליון שקלים.
משקיעה מיליון שקלים בתצוגת ענק בתערוכת ריהוטים 2004 בו תשחזר מיני סניף ביתילי.
צפי מכירות מעל 20 מיליון ₪.
פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק רשת ביתילי: "ממחקרים שערכנו עולה כי לצרכן הישראלי העדפות קנייה ברורות המייחדות אותו מצרכני העולם: הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש שולחן שיכפיל את עצמו, מיטה אבל רק עם ארגז מצעים, מערכות ישיבה עם ריפוד דוחה כתמים והכל במחירים נמוכים".
לקראת ראש השנה, מכריזה הרשת על קונספט "ישראלי" מוביל בו מציעה רהיטים ופרטים ייחודים המותאמים לטעמו ודרישותיו של הישראלי והכל תחת מבצע מעטפתבו מציעה הרשת לרהט את הבית ב- 500 שקלים לחודש - עד 50 תשלומים.
במטרה להעצים את המסר, "מוצרים ומחירים שישראלים אוהבים", משקיעה כמיליון שקלים בתערוכת ריהוטים 2004 שתפתח בחול המועד סוכות. בתערוכה תשחזר הרשת מיני סניף ביתילי לתוך ביתן של 500 מ"ר בו תציג רהיטים, גופי תאורה ופרקטים שהותאמו במיוחד לדרישות הצרכן הישראלי.
מהמוצרים והמבצעים הבולטים:
1. שולחן דגם "טיטאן" מעץ בוק מלא- 100 ס"מX200 ס"מ (+80 ס"מ הגדלה) מוצע במחיר מצבע של 4,990 ₪ במקום 6,500. ₪.
2. מערכת סלון תלת + דו בריפוד "מגיקל" דוחה כתמים מוצעת במחיר מבצע מיוחד של 4,590 ₪ במקום 6000 ₪.