|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

חברת yes ממשיכה להעצים את חווית הלקוח

חברת yes ממשיכה להעצים את חווית הלקוח באמצעות הטמעת מערכת CRM מתקדמת
29/08/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יניב כהן  |    |  תגובות

אלעד מערכות השלימה לאחרונה פרויקט ליישום והטמעת מערכת CRM עבור מוקדי השירות של חברת yes (כוכבית 2080). מדובר בפרויקט ייחודי מסוגו בארץ להקמת תשתית לניהול לקוחות בחברת תקשורת. הפרויקט נאמד בכ-2 מיליון ש"ח.

הפרויקט נולד כחלק מהאסטרטגיה של חברת yes לבנות תשתיות המאפשרות שיפור מתמיד בחוויית הלקוח. במסגרת הפרויקט, הוטמעה מערכת CRM המבוססת על פתרוןMicrosoft Dynamics CRM , הנקרא CCRM (ר"ת של Customer Centric Revenue Management). פתרון ה-CCRM מאפשר אינטגרציה באופן המותאם במיוחד לחברות תקשורת וטלקום בין מוצרי ה-CRM של Microsoft Dynamics לבין סוויטת ה-Billing המשמשים את החברה.

המערכת החדשה מאפשרת לנהל תהליכים שירותיים ועסקיים מול לקוחות החברה באופן המציג תמונת לקוח ב-360 מעלות, המעצימה את חווית הלקוח ומציגה יישום חדשני שמאפשר סביבת עבודה אחת המאגדת בתוכה את כל המערכות הרלוונטיות לעבודת הנציג. היישום מאפשר ניהול פניות באמצעות מנוע תהליכים, אוטומציה של תהליכים עסקיים, הגדרת תסריטי שיחה, ניהול תכתובות עם הלקוח, שיקוף Dashboards למנהלים ונציגים וממשקים למערכת הלוויינית. כמו-כן, שולב פתרון לשולחן עבודה אחוד באמצעות CCA של מיקרוסופט, שמהווה חלק מסוויטת הפתרונות של Dynamics CRM. פתרון זה מאפשר Integration on the Glass בין ה- CRM של המוקדן לבין מערכות תפעוליות נוספות. כל זאת, בקונטקסט אחיד של לקוח.

סביבת המערכת מומשה על גבי הטכנולוגיות החדשות ביותר מבית מיקרוסופט, תוך התבססות על תשתיות Windows server 2012 & Hyper-v 2012. בנוסף, כלל הפרויקט פתרונות System Center, לצורך ניהול סביבת החומרה, והוירטואליזציה באופן אינטגרטיבי.

האינטגרציה בין מערכות החברה השונות יוצרות סביבת עבודה אחודה בסנכרון מלא מול ממשקי החברה, מקצר את זמן ההכשרה, מייעל את עבודת המוקדנים ומקל על תהליך הבקרה.

מה שתרם רבות להצלחת הפרויקט הייתה הגישה שפרויקט מסוג זה הוא בעיקרו פרויקט תהליכים חוצה חברה. שותפות הדוקה בין חטיבת הלקוחות, IT והספקים היא זו שהובילה בסופו של דבר לעלייה מאוד מוצלחת לאוויר ולעליה שהייתה "שקופה" לארגון וללקוחותיו.

לדברי רוני ברנוב, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע ב-yes, "בעידן שבו הרבה מהיכולות הטכנולוגיות הופכות ל-Commodity, יש אותן לכולם, דווקא ארגון שיצליח להכיר, לזהות נכון את הדרכים לרגש את לקוחותיו, לגרום להם כל יום לבחור בו מחדש, הוא זה שיצליח. סוג כזה של תשתית בהחלט מניח אבן פינה חשובה ביכולות לקחת את המידע לפעילות שירותית שסוגרת מעגל טיפול מחד, ולפעילות פרואקטיבית עסקית שממנפת חוויה מאידך".

שרון הירשפלד, מנהלת מחלקת יישומי לקוח באגף IT ב-yes, ציינה כי "לאור ההבנה שהטמעת מערכת CRM עשויה לארוך זמן רב, ולעתים במהלכה הופך היישום ללא רלוונטי, שמנו לעצמנו למטרה לקצר למינימום את ה-Time to Market תוך זיהוי ערך עסקי משמעותי לחברה. בין היתר, הצלחת הפרויקט טמונה גם במבנה שנבחר לניהול הפרויקט, מבנה של מנהלת פרויקט וצוותי עבודה בחלוקה לפי נושאים, בחלקם מובלים על ידיIT ובחלקם על-ידי חטיבת הלקוחות. מנהלת הפרויקט כללה מנהלת מחלקה מובילה, מנהל פרויקט בסיוע יועץ ומנהל מקצועי, הבקיא בתהליכי העבודה בחברה ובמערכות הקיימות".

לדברי דגן הלוי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות, "המערכת החדשה יוצרת עבור yes בסיס איתן לניהול לקוחות באופן מלא ורב-ערוצי, ועם זאת נותנת לה את הגמישות לערוך התאמות ושינויים בתסריטי השיחה ובמערך השירות על סמך תובנות עסקיות, המנוטרות ומבוקרות בזמן אמת".

לדברי עופר רחום, סמנכ"ל לקוחות Enterprise, מיקרוסופט ישראל, "פתרונות ה-CRM של מיקרוסופט מוטמעים כיום בחברות המשרתות מיליוני לקוחות בשוקי הטלקום, פיננסים, קמעונאות, בריאות ועוד. הפתרונות מסייעים להן לספק שירות איכותי בזמן אמת, שהוא מרכיב מרכזי להצלחה בשווקים התחרותיים הללו - מה שיאפשר למערך השירות של yes להתמודד עם אתגרי השירות. באמצעות ממשקי CRM ידידותיים, שמרכזים מידע מלא על כל לקוח, כל מגע עמו יהפוך להזדמנות עסקית".

תאריך:  29/08/2013   |   עודכן:  29/08/2013
יניב כהן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חברת yes ממשיכה להעצים את חווית הלקוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שיאן של חגיגות יובל הכסף לציון 25 שנה לחברת סאנדיסק, ענקית זכרונות הפלאש, היה אתמול, כאשר הנהלת החברה הוזמנה בהרכב מלא לצלצל בפעמון תחילת הפעילות של בורסת נאסדק בניו-יורק. "כשאלי (הררי), ג'ק ואני הקמנו את סאנדיסק ב-1988, ידענו שלזכרון הפלאש יש פוטנציאל אדיר", אמר נשיא, מייסד ומנכ"ל סאנדיסק, סאנג'י מהרוטרה. "הגידול של החברה לאורך השנים וההשפעה על התעשיה עלו על כל ציפיותינו. את תוצאות החדשנות שלנו ניתן למצוא לכל רוחבה של תעשיית האלקטרוניקה כיום, כשהן מאפשרות פריחה של שווקים חדשים, מצילום דיגיטלי, דרך כונני USB ועד טלפונים חכמים, טאבלטים ואחסון ארגוני. בהמשך להישגי החברה, עובדי סאנדיסק מתמקדים כיום בפיתוח הטכנולוגיות העתידיות והפתרונות שיקדמו את התעשיה ב-25 השנים הבאות."
29/08/2013  |  שי מרון  |   הודעות כלליות
חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, זכתה במקום הראשון במבחן אנטי פישינג של חברת הבדיקה העצמאית AV-Comparatives וקיבלה את הציון Advanced+. תוכנת האבטחה של ESET חסמה 99% מאתרי הפישינג שנבדקו ויצרה אפס התראות שווא.
29/08/2013  |  גלעד הראל  |   הודעות כלליות
במידה ואתם זקוקים לאיש מקצוע כלשהו, רוב הסיכויים שתעזרו בעצתם של חברים או בני משפחה. כאשר מדובר על אינסטלטור או טכנאי מחשבים, מדובר על צעד הגיוני ביותר שכן הם יוכלו להעיד מניסיונם ולספר לכם מי טיפל בבעיה שלהם באופן המקצועי והמסור ביותר, מי העניק להם טיפול גרוע וכו'.
28/08/2013  |  רפאל אלמוג  |   הודעות כלליות
לחוקרים בקנדה יש חדשות טובות לגברים עם סוכרת מסוג 2 וסרטן הערמונית. שימוש ארוך טווח במטפורמין לבקרת רמת הסוכר בדם עשוי גם להפחית את הסיכון למוות מסרטן הערמונית. על כל שישה חודשים של טיפול מצטבר במטפורמין אחרי אבחון סרטן הערמונית, הסיכון למוות ירד ב-24%. מטפורמין, שנמכר בשמות המסחריים גלוקופאג', גלומטזה ריומט ופורטמט, נרשם לעיתים תכופות לאנשים עם סוכרת מסוג 2, לפעמים יחד עם אינסולין.
28/08/2013  |  זהר נוי  |   הודעות כלליות
עמית כוכבי, 32, מונה לתפקיד מנהל תחום המדיה בחברת מייפל, המתמחה בשיווק במדיה דיגיטאלית ובפרסום מבוסס תוצאות.
27/08/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il