סולגוד תקשורת מעלה קמפיין פרסומי שילווה את השקת האוזניות האלחוטיות מתוצרת JABRA.
JABRA, האוזניה האלחוטית המתקדמת בעולם, מתאימה לכל סוגי המכשירים הסלולריים בכל הרשתות.
סיסמת הקמפיין: "יש לך דברים טובים יותר לעשות עם הידיים שלך…"
משרד הפרסום האחראי על הקמפיין – יהושע TBWA
הקמפיין יכלול שלטי אוטובוסים ופרסום באינטרנט.
חברת סולגוד תקשורת וחברת הבת שלה גלקסי תקשורת יוצאים בקמפיין פרסומי להשקת האוזנייה האלחוטית מתוצרת חברת JABRA. האוזניה הפועלת בטכנולוגיית Bluetooth, מתאימה לכל סוגי המכשירים הסלולריים בכל הרשתות. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא "יש לך דברים טובים יותר לעשות עם הידיים שלך...".
הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפירסום יהושע TBWA, יכלול שלטי אוטובוסים, ופרסום באינטרנט אשר יציגו אדם נוהג ברכב ומשוחח בסלולרי באמצעות אוזניית JABRA, כאשר שתי ידיו אוחזות בהגה.
אורן זילברשץ, מנכ"ל סולגוד תקשורת מסר כי האסטרטגיה המנחה את סולגוד תקשורת היא הבאת מוצרים חדשניים שיקלו על השימוש במכשיר הסלולרי ויפשטו אותו. "אנו חושפים את קהל הצרכנים הישראלי למוצרים מחוד החנית של הטכנולוגיה בעולם"- הוסיף זילברשץ.
אוזנית ה-JABRA היא אוזנייה אלחוטית מעוצבת קטנה וקלה (23 גרם בלבד). האוזנייה מאפשרת תנועה בטווח של עד 10 מ' מהמכשיר הנייד, משחררת לגמרי את הידיים ומאפשרת נוחות בעסוק בפעולות כגון: הקלדה, נהיגה, בישול, אחיזה בתינוק ועוד.
רונן ברקוביץ, משנה למנכ"ל גלקסי תקשורת, המפיצה ונותנת השרות של האוזנייה , מסר כי האוזנייה היא מוצר נוחות ואופנה ותהווה תחליף גם לדיבורית הרכב המוכרת כיום, בזכות הניידות והתאימות שלה לכל המכשירים הסלולריים.
את אוזניות ה- JABRAניתן להשיג ברשתות אופיס דיפו, סאקלאלקטריק, הנדי ובחנויות המובחרות. מחיר האוזניות לצרכן החל מ- 499 שקל.
חברת סולגוד תקשורת הינה המשווקת הבלעדית בישראל, של מוצרי JABRA, הפועלים בטכנולוגיית Bluetooth.
קרדיטים:
משרד פרסום: יהושע, קריאיטיב: ענבל ברק-קופי, ארטדירקטור: ליאת כהן, מנהל קריאיטיב: ספי שקד, ס. מנהל קריאיטיב: רובי ניסן, מנהלת ארט: סימה אלון פלנרית: שירה לוי, מנהל פלנינג: ניסים מויאל, תקציבאית: יהודית טיגר, סופרויזרית: גלי וינבר, מנהלת לקוחות: תמי איל, מנהל מדיה: נבו כרמי.