סלטי אחלה של שטראוס משיקים סדרה חדשה: "אחלה בחריפות"
היקף ההשקעה בסדרה החדשה עומד על 1 מיליון ש"ח
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה ובמבצעי קד"מ בנקודות המכירה.
חברת שטראוס מרחיבה את פעילותה בתחום סלטי אחלה ומשיקה סדרה חדשה, הנקראת: "אחלה בחריפות".
היקף ההשקעה בסדרה החדשה, הכוללת 4 מוצרים בתיבול חריף: חומוס, חצילים, טחינה ומטבוחה, עומד על 1 מיליון שקל. לסדרה החדשה טעם ייחודי, במתכונים ביתיים, בטעם שאינו מתפשר והולך עם החריפות והתיבול עד הסוף, כאשר סלט המטבוחה הנו הסלט החריף ביותר בסדרה זו.
ההשקה לסדרה החדשה תלווה בקמפיין טלוויזיה, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "ראובני-פרידן". כמו כן תתקיים פעילות קד"מ בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
לדברי נירית שמעון, מנהלת השיווק של סלטי אחלה: "סדרת "אחלה בחריפות" מציעה מוצרים מתובלים חריפים, המאפשרים לאוהבי החריף ללכת עם הטעם שלהם "עד הסוף". המוצרים משווקים באריזות של 125 גרם. האריזות הקטנות מאפשרות ליהנות ממגוון המוצרים שבסדרה בכל קנייה: הכמות המוצעת בכל אריזה מאפשרת למשפחות בהם רק אחד מבני הבית אוהב לאכול חריף, לרכוש את המוצר בנוסף לאריזות המשפחתיות הנרכשות באותה קניה".
ניתן להשיג את "אחלה בחריפות" ברשתות השיווק הגדולות ובנקודות המכירה הפרטיות ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: 3.71 שקל.