גדי לסין, מנכ"ל שטראוס מחלבות וסיגל שילוני, מנהלת השיווק הודיעו היום על מינויו של יונתן אלבום למנהל השיווק של דנונה.
גדי לסין, מנכ"ל שטראוס מחלבות וסיגל שילוני מנהלת השיווק הודיעו היום על מינויו של יונתן אלבום, ששימש כמנהל תחום מוצרים בגלידות שטראוס ב-3 השנים האחרונות, למנהל השיווק של דנונה.
לסין איחל ליונתן אלבום הצלחה בתפקידו החדש, ואמר כי הוא בטוח שעל סמך הידע והניסיון הרב שצבר, בארץ ובחו"ל הוא יוכל להמשיך ולהוביל את דנונה שטראוס כמובילה בתחומה.
יונתן אלבום, בן 35, נשוי +3, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת מנצ'סטר בהתמחות בשיווק ובעל דיפלומה בשיווק מהמכון לשיווק באנגליה.
אלבום שימש ב-3 שנים האחרונות כמנהל תחום בגלידות שטראוס בין הישגיו ניתן למנות את ההשקה המחודשת של המותג גלידת שטראוס "כמותג על" ההתחזקות של מותג קרמיסימו כמותג מספר אחד בתחום חבילות הבית ומספר רב של חדשנויות מוצלחות, לפני כן שימש כסופרוויזר בגיתם.