בקרב עורכי הדין: הטלוויזיה היא המדיום המשפיע ביותר
ו"גלובס" העיתון הנקרא ביותר.
בסקר צריכת תקשורת שערכה חברת "אתי אשד בע"מ", בקרב לקוחותיה עורכי הדין, נמצא כי המדיום שנתפס כמשפיע ביותר עליהם הוא הטלוויזיה ותחנת הרדיו המועדפת על ידם, להתעדכנות בידיעות כלליות, היא גלי צה"ל ואחריה רשת ב'.
כשנשאלו עורכי הדין מהו ערוץ הטלוויזיה המועדף להתעדכנות בחדשות דרגו את ערוץ 1 כערוץ המוביל ואחריו ערוץ 2 וערוץ 10 המועדפים במידה שווה.
מבין העיתונים, "גלובס" הוא העיתון המועדף ואחריו "הארץ" ו"ידיעות אחרונות" במידה שווה. העיתון שנקרא פחות על ידי עורכי הדין שהשתתפו בסקר הוא "מעריב".
בסקר, שנערך במטרה לקבל תמונה משקפת להעדפות מדיה של עורכי דין מבין לקוחות המשרד, נמצא כי אתר YNET של "ידיעות אחרונות" הוא הפופולרי ביותר מבין אתרי האינטרנט למטרת התעדכנות בידיעות כלליות. שימוש מועט נעשה באתרים של "גלובס" (10%), "הארץ" (10%) ו-GOOGLE (10%).
המדיום שנתפס על-ידי 90% מעורכי הדין כבעל כוח ההשפעה הגדול ביותר באופן מובהק הוא הטלוויזיה לכל ערוציה, אחריה ציינו גם את הרדיו כבעל כוח ההשפעה הגדול ביותר.
אתי אשד, המתמחה במתן יעוץ תקשורת ויחסי ציבור לעורכי דין, ציינה כי הסקר נעשה למטרות פנימיות של המשרד וכלל משרדים בינוניים וקטנים, עורכי דין שכירים, שותפים ובעלי פירמות. התמונה העולה ממנו מלמדת על הרגלים ועל צריכת התקשורת בקרב כלל אוכלוסיית עורכי הדין בישראל. עוד מסבירה אתי אשד כי הבחירה ב"גלובס" אינה מפתיעה, שכן עורכי הדין העוסקים במשפט מסחרי הם קהל היעד של ידיעות כלכליות המופיעות בעיתון זה.