לאחר שהשלימה את פריסת קוטקס בלמעלה מ-1,000 נקודות מכירה, בהם תפסה כ-40%-50% משטחי המדף, מציגה חוגלה קימברלי קמפיין יוצא דופן לקוטקס שצולם במצלמת כתף על-ידי הדוגמנית המשתתפת בסרט.
לראשונה, תציג החברה סרטון תדמית ל-KOTEX באורך 75 שניות בהיקף מיליון וחצי דולר וכחלק ממסע ההחדרה החברה תחל בקמפיין ההתנסות המסיבי תוך חלוקה של למעלה מחצי מיליון ערכות התנסות.
חברת חוגלה קימברלי נכנסת למהלך השני במסע ההחדרה המתוקשר למוצרי ההיגיינה הנשית KOTEX.
כזכור, תנסה חוגלה לערער את ההגמוניה של פרוקטר אנד גמבל עם מוצרי אולוויס ואולדייס עם המותג הבינל"א המוביל בארה"ב KOTEX.
כשבועיים לאחר שהציגה את המהלך בפני התקשורת, השלימה חוגלה קימברלי את פריסת המוצרים ברשתות השיווק. בולטת ביניהם רשת סופר-פארם, המובילה במכירות בתחום ההיגיינה הנשית, המציגה את המותג החדש בניראות רחבת היקף בנקודות המכירה.
לדברי יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק בסופר-פארם: כניסת KOTEX לתחום ההיגיינה הנשית תיצור אלטרנטיבה מבורכת שתוביל לפעילות שיווקית מוגברת ממנה ייהנו הצרכנים.
בשבוע שעבר, צילמה החברה סרט פרסומת בדרום אפריקה אשר ידגיש את ערכי המותג החדש: אופנתיות, נשיות וסקסיות.
לדברי ארי מלמוד, מנהל חטיבת מוצרי הספיגה: "הקמפיין יוצר אג'נדה חדשה בשוק עם שפה ועולם תוכן רגשי שטרם נבנה כמוהו בתחום זה".
לדברי מלמוד, ניסיון החסימה של פרוקטר אנד גמבל ע"י הורדת מחירים דרסטית של מוצרי אולוויס ואולדייס כפי שהם עושים במהלך השבועות האחרונים בניסיון לבלום את ציבור הנשים מלהתנסות במוצרי KOTEX, לא תעצור אותנו מלאפשר לצרכניות, תוך התנסות מאסיבית, להחשף לאיכויות המוצרים של KOTEX כך שתוכלנה לבחור בטוב ביותר.
הקמפיין החדש
הקמפיין החדש, בהיקף שני מיליון דולר, יכלול סרט פרסום, עיתונות, שילוט חוצות, קירות, אינטרנט וקולנוע שידגישו את ערכי המותג . אורך הסרט יהיה בשלב ההחדרה 75 שניות לסרטון.
הסרט, שצולם בדרום אפריקה, מצולם ברובו מזוית הראייה של כוכבת הסרט כשהיא לוקחת חלק אקטיבי בצילומים עצמם, תוך שהיא בעצמה מצלמת חלק מהסצנות.
הצופה בסרט תקבל את התחושה שהיא הכוכבת.
הסרט יתבסס על צבעי אדום לבן כצבע המוצרים של קוטקס וישדר אווירה ניו יורקית נוסח "סקס והעיר הגדולה". הסרט מלווה את האשה מהרגע שהיא קמה בבוקר ועד שהיא חוזרת הביתה לאחר יום מלא פעילויות.
הסיסמה שתוביל את הקמפיין ITS ALL ABOUT YOU- KOTEX.
הסרט ילווה בביצוע מחודש לשיר של הבי ג'יז MORE THAN A WOMAN
קמפיין התנסות:
במקביל חוגלה קימברלי תצא בקמפיין התנסות רחב היקף באמצעות חברת טרגט מרקט, במסגרתו תחלק למעלה מחצי מיליון אריזות התנסות על-ידי דיילות בחנויות.
קרדיטים:
משרד פרסום: מקאן אריקסון. סמנכ"ל קריאייטיב: אלון זייפרט, סמנכ"ל קראיטיב פלנינג: אייל לינור, סמנכ"ל פלנינג: תמר בירם, מנהלת קבוצה: אורנה נדב, מנהל קריאייטיב: בני ברונסקי, תסריט: גיא ספרוקט, אלדד וינברגר, הדר אורפז, פלנר: שי גורן, סופרוויזר: חנית מלול, תקציבאית: לירז פילוס, סמנכ"ל מדיה : חגית שוכמן, מדיה פלנר - ליאור דורי, מפיקת משרד: שירה בן דב, חברת הפקה: POV, במאי: שחר סגל.