|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות

חוגלה קימברלי מציגה קמפיין יוצא דופן

הודעה מטעם חוגלה קימברלי
10/02/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אירינה שלמור, יחסי-ציבור  |    |  שלמור תקשורת

לאחר שהשלימה את פריסת קוטקס בלמעלה מ-1,000 נקודות מכירה, בהם תפסה כ-40%-50% משטחי המדף, מציגה חוגלה קימברלי קמפיין יוצא דופן לקוטקס שצולם במצלמת כתף על-ידי הדוגמנית המשתתפת בסרט.

לראשונה, תציג החברה סרטון תדמית ל-KOTEX באורך 75 שניות בהיקף מיליון וחצי דולר וכחלק ממסע ההחדרה החברה תחל בקמפיין ההתנסות המסיבי תוך חלוקה של למעלה מחצי מיליון ערכות התנסות.

חברת חוגלה קימברלי נכנסת למהלך השני במסע ההחדרה המתוקשר למוצרי ההיגיינה הנשית KOTEX.

כזכור, תנסה חוגלה לערער את ההגמוניה של פרוקטר אנד גמבל עם מוצרי אולוויס ואולדייס עם המותג הבינל"א המוביל בארה"ב KOTEX.

כשבועיים לאחר שהציגה את המהלך בפני התקשורת, השלימה חוגלה קימברלי את פריסת המוצרים ברשתות השיווק. בולטת ביניהם רשת סופר-פארם, המובילה במכירות בתחום ההיגיינה הנשית, המציגה את המותג החדש בניראות רחבת היקף בנקודות המכירה.

לדברי יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק בסופר-פארם: כניסת KOTEX לתחום ההיגיינה הנשית תיצור אלטרנטיבה מבורכת שתוביל לפעילות שיווקית מוגברת ממנה ייהנו הצרכנים.

בשבוע שעבר, צילמה החברה סרט פרסומת בדרום אפריקה אשר ידגיש את ערכי המותג החדש: אופנתיות, נשיות וסקסיות.

לדברי ארי מלמוד, מנהל חטיבת מוצרי הספיגה: "הקמפיין יוצר אג'נדה חדשה בשוק עם שפה ועולם תוכן רגשי שטרם נבנה כמוהו בתחום זה".

לדברי מלמוד, ניסיון החסימה של פרוקטר אנד גמבל ע"י הורדת מחירים דרסטית של מוצרי אולוויס ואולדייס כפי שהם עושים במהלך השבועות האחרונים בניסיון לבלום את ציבור הנשים מלהתנסות במוצרי KOTEX, לא תעצור אותנו מלאפשר לצרכניות, תוך התנסות מאסיבית, להחשף לאיכויות המוצרים של KOTEX כך שתוכלנה לבחור בטוב ביותר.

הקמפיין החדש

הקמפיין החדש, בהיקף שני מיליון דולר, יכלול סרט פרסום, עיתונות, שילוט חוצות, קירות, אינטרנט וקולנוע שידגישו את ערכי המותג . אורך הסרט יהיה בשלב ההחדרה 75 שניות לסרטון.
הסרט, שצולם בדרום אפריקה, מצולם ברובו מזוית הראייה של כוכבת הסרט כשהיא לוקחת חלק אקטיבי בצילומים עצמם, תוך שהיא בעצמה מצלמת חלק מהסצנות.

הצופה בסרט תקבל את התחושה שהיא הכוכבת.

הסרט יתבסס על צבעי אדום לבן כצבע המוצרים של קוטקס וישדר אווירה ניו יורקית נוסח "סקס והעיר הגדולה". הסרט מלווה את האשה מהרגע שהיא קמה בבוקר ועד שהיא חוזרת הביתה לאחר יום מלא פעילויות.

הסיסמה שתוביל את הקמפיין ITS ALL ABOUT YOU- KOTEX.
הסרט ילווה בביצוע מחודש לשיר של הבי ג'יז MORE THAN A WOMAN

קמפיין התנסות:

במקביל חוגלה קימברלי תצא בקמפיין התנסות רחב היקף באמצעות חברת טרגט מרקט, במסגרתו תחלק למעלה מחצי מיליון אריזות התנסות על-ידי דיילות בחנויות.

קרדיטים:

משרד פרסום: מקאן אריקסון. סמנכ"ל קריאייטיב: אלון זייפרט, סמנכ"ל קראיטיב פלנינג: אייל לינור, סמנכ"ל פלנינג: תמר בירם, מנהלת קבוצה: אורנה נדב, מנהל קריאייטיב: בני ברונסקי, תסריט: גיא ספרוקט, אלדד וינברגר, הדר אורפז, פלנר: שי גורן, סופרוויזר: חנית מלול, תקציבאית: לירז פילוס, סמנכ"ל מדיה : חגית שוכמן, מדיה פלנר - ליאור דורי, מפיקת משרד: שירה בן דב, חברת הפקה: POV, במאי: שחר סגל.

תאריך:  10/02/2004   |   עודכן:  10/02/2004
אירינה שלמור, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת אייס משיקה מותג למוצרי אמבטיה - "באטיו" המתמחה בקו ריהוט מעוצב לאמבטיות בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
חדש בבנק הפועלים!
חברת "עץ כרמיאל" זכתה במכרז להספקת 28,000 דלתות לכפר האולימפי ביוון - היקף העסקה כ-10 מיליון שקל.
במסגרת יוזמה משותפת של הנהלת 'אלבר' ובנק הדם תרמו מנהלי ועובדי הסניף הראשי של 'אלבר' 58 מנות דם.
"רהיטי צרעה" זכתה בשלושה מכרזים חדשים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
בנימין נתניהו הוא עתיר ניסיון, אדם נבון ביותר, משכיל, בעל-רקע צבאי ובעל השקפה כלכלית אותה יישם כאן באופן שהפך את ישראל למדינה בעלת כלכלה חזקה ומשגשגת כפי שלא הייתה מעולם
אברהם שרון
אברהם שרון
צריך ואפשר להתיר להורים לכתוב על מצבת בנם שנפל כל מה שהם רוצים    חלקת הקבר היא חלקת אלוהים הקטנה והיחידה שלהם    היא מחוז החפץ והגעגועים מעתה ועד עולם, צריך ואפשר לאפשר להם לכתוב על...
חיים רמון
חיים רמון
מזה תשעה חודשים אתה מקדם שלל תוכניות הזויות להחלפת השלטון האזרחי של חמאס ברצועת עזה. כל התוכניות שלך נכשלו ללא יוצא מן הכלל, משום שמלכתחילה הן היו מנותקות לחלוטין מהמציאות ברצועה. ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il