חב' "מחלבות גד" יוצאת בימים אלה עם קמפיין טלוויזיה רחב בתקציב של כ-2.5 מיליון שקל שסיסמתו "מחלבות גד תמיד מיוחד"
מר אלי פדידה מנהל השיווק של "מחלבות גד": "באמצעות הקמפיין אנו מבקשים להעביר את המסר כי כל גבינה ב"מחלבות גד" מטופחת בפני עצמה עד "לידתה", באמצעות טקסט הסרט "אצלנו בגד כל גבינה היא שמחה".
חב' "מחלבות גד" יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין ogilvy בהיקף תקציב של כ-2.5 מיליון שקל המעביר את מסר המחלבות - אותנטיות, משפחתיות ושמחה וסיסמתו "מחלבות גד תמיד מיוחד".
באמצעות הקמפיין מבקשת חב' "מחלבות גד" לחזק את הערכים "אותנטיות" ו"כפריות" תוך הדגשת כל המיוחד שבמוצרי גד בשוק הגבינות, אשר זוכה לאהדה רבה בקרב הצרכנים.
לדברי מר אלי פדידה מנהל השיווק של חב' "מחלבות גד": "הקמפיין מבקש להעביר את המסר כי "מחלבות גד" הם הינה חברה המתמחה בייצור ושיווק גבינות מיוחדות, כי לה המיומנות, האינטואיציה ואת ה-Touch שעובר מדור לדור מזה שנים. המסר בקמפיין הינו שכל גבינה מטופחת לגופה עם המון תשומת לב עד מועד "לידתה". כל גבינה - מיוחדת בפני עצמה! כל גבינה בקצב שלה! במחלבות גד - לא מוותרים לאף גבינה".
הקמפיין כולל תסריט טלויזיוני (שישודר בערוצים 2, ו- 10 החל מיום ד' 25.02) לאורכו מושמע המסר "אצלנו בגד כל גבינה היא שמחה".
קריאטיב: עופר גולן, יגאל חזן, יעל דודו נסצקי, גולן נוחיאן
מנהל קריאטיב: ערן ברקן
סופרוויזר: בני כהן
תקציבאית: גלית חזן
מפיקת משרד: לילך גור אריה
הפקה: פרדיסו