|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

קמפיין התדמית של פז יוצא לדרך

- הודעה מטעם פז
28/03/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אתי סנגור, יחסי-ציבור  |    |  בר תקשורת

עם השלמת מיתוגן של 150 מתחנותיה - קמפיין התדמית של פז יוצא לדרך:

הקמפיין, בכיכובן של עיזים לצד נהגים, יושק בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.

את הקמפיין תלווה פעילות קד"מ להפיכתה של העז לדמות מובילה המזוהה עם הקונספט השיווקי.

סיסמת הקמפיין: "נפלה עליך עז...?"

הקונספט: כנס למתחם הקמעונאי של פז ותוכל להשתחרר מכל המטלות בדרך הביתה...

חברת "פז" משיקה קמפיין חדש באמצעות פרסום "מקאן אריקסון" בהשקעה של 3 מיליון שקל. בקמפיין המקורי יככבו עיזים כדמות המובילה את קונספט המותג.

הסיסמא שנבחרה להוביל את הקמפיין: "נפלה עליך עז...", הינה ביטוי שמקורו בסלנג הישראלי המתייחס למטלות יומיומיות הצצות ללא הודעה מוקדמת.הקמפיין מתמקד במתן פתרונות בדרך לאותן מטלות/טרדות הנופלות על הנהגים.

הקמפיין עולה עם השלמת מיתוגן בימים אלה, של 150 מתוך 250 תחנות החברה. מיתוג תחנות פז, הינו מהלך אסטרטגי משולב המסמן את כניסתה של "פז" לעידן התחנה הרב תחומית. המהלך הכולל שינוי תדמיתי חיצוני בד בבד עם שינוי שיטת ההפעלה בכמחצית מהתחנות, נועד להפוך את התחנה למתחם קמעונאי משודרג, ידידותי לסביבה, מן המתקדמים טכנולוגית ומחשובית מסוגו בעולם.

מהלך המיתוג לווה במהלך מואץ של הרחבת רשת חנויות הנוחות YELLOW, המונה כיום 70 סניפים בתחנות פז.

הקמפיין יעלה בשבוע הראשון של חודש אפריל. במסגרת ההכנות לקמפיין נערך אודישן לבחירתה של העז שתוביל את הקמפיין ותהפוך למעין סימן היכר ולדמות המזוהה עם הקונספט השיווקי בכל הפעילות השיווקית המתוכננת. העז שנבחרה להוביל את הקמפיין היא לונה, מחוות בת שלמה.

הקונספט השיווקי של הקמפיין נועד להבליט את הערך המוסף של המתחם הקמעונאי של פז המהווה One Stop Shop, שבו יכול הנהג בעצירה אחת לבצע מטלות רבות כגון - תדלוק רכבו, שרותי שטיפה, קניה משלימה של מוצרי מכולת ומזון מהיר, קפה, מים מינרלים, פרחים, שרותי משיכת כספים ועוד.

בסרטון הקמפיין נראים נהגים טרודים ממטלות (לאחר ש"נפלו עליהם עיזים") ולצידם ישובות עיזים חגורות בחגורות בטיחות. בשהותו הקצרה של הנהג בתחנת הדלק של פז הוא משחרר עז בכל מטלה שמבצע -כגון רכישת קוקה קולה, תפוצ'יפס, חטיף אנרג'י, חלב וכיוב' ועוזב שמח וטוב לב את מתחם התחנה.

לדברי חגית קמין, מנהלת השיווק ב"פז": " הרעיון הייחודי שמוביל את הקמפיין נולד מתוך אסטרטגיה לחזק את הקונספט התדמיתי והשיווקי של פז ולהתאים את פעילות ותדמית החברה לצרכי השוק והצרכן המשתנים, לשמר את זהות המותג ולבדל את פז מהמתחרות הן ברמת ובאיכות השרות והן ברמת ההצעה הקמעונאית הכוללת לצרכן במתחם התחנה.

"בעידן המודרני תחנות הדלק צריכות למצוא את מקומן החדש בחיי הצרכן והמענה שנותנת לכך פז במסגרת המתחם הקמעונאי הוא: פז מקצרת לך את הדרך וחוסכת לך זמן יקר", אומרת קמין.

לדבריה, הקמפיין מחזק את המעבר שעשתה החברה לאחרונה מחברה בעלת אוריינטציה סיטונאית לחברה המתמקדת בקמעונות, צעד מהפכני המשקף את התפיסה התרבותית של שנות ה- 2000 הרווחת בעולם המערבי לפיה הלקוח הוא במרכז".

הקמפיין, בהשקעה של כ - 3 מיליון ש"ח, יעלה לאוויר ב-7 באפריל בערוץ 2 ובערוץ 10 ויכלול גם שת"פ עם תוכניתם של טל ברמן ואביעד קיסוס ברדיו 102 FM ו-90 FM.

במהלך הקמפיין ימכרו בחנויות YELLOW מוצרים מוזלים, במסגרת שת"פ של פז עם החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה ונביעות), עלית מלוחים ומתוקים (אנרג'י ותפוצ'פיס) ושטראוס (חלב יוטבתה).

קרדיטים:

משרד פרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג: אייל לינור
סמנכ"ל לקוחות: רביב יצחקי
מנהלת קבוצה: שלומית רשף - שני
תקציבאית בכירה: יעל אדר
תקציבאית: שרון שניידר
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב
מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי
צוות קריאייטיב: בני ברונסקי, דלית אורבך, רונה יעקובי
מפיקת משרד: רוני קרן
חברת הפקה: POV
במאי: שחר סגל

תאריך:  28/03/2004   |   עודכן:  28/03/2004
אתי סנגור, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא ליפשיץ מונה לראש תחום הבנקאות בחברת יעוץ אבטחת המידע iTcon
בלאומי: ריביות גבוהות ב"אביב" של השקעות - חסכון בריבית צמודה 4% לשנה - לכל תקופה.
ספיישל ליום הזיכרון בערוץ הראשון - "סיפור אהבה".
"קבוצת דגיל" קיבלה את הזכיון לשיווק משקפי "גי לרוש" (GUY LAROCHE) ו"אספרי ספורט" (ESPRIT), בישראל.
לראשונה בארץ - גינון אורגני באתר חברת החשמל בכרמיאל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il