פריגת ממשיכה בהטמעת הקטגורייה של מיץ הסחוט גם באירוע נשים הולכות רחוק 2004
פריגת בחסות לנשים הולכות רחוק 2004, בהשקעה של כ-150,000$
המהלך נועד להדגיש את ערכי המותג המשדר אנרגיה, רעננות, חיוניות וטבעיות ולהוביל מהלך אסטרטגי להטמעת חשיבות צריכת מיץ סחוט החל מהבוקר ותרומתו לאורח חיים בריא, כמנת האנרגיה היומית מן הטבע.
פריגת, המתמחה בייצור מוצרים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, נתנה את חסותה לפסטיבל הבריאות, הספורט והחיים הטובים "נשים הולכות רחוק", שיתקיים ב-13 וב-14 במאי בפארק הירקון בת"א. החסות, בגובה של כ-150,000$ כוללת שילוט לאורך מסלולי הצעידה, הצבת עמדות רענון וטעימות של מיץ פריגת סחוט במגוון טעמים, חלוקת תשורות למשתתפות ועוד.
בפריגת רואים במתן החסות לאירוע נשים הולכות רחוק חיבור נכון וטבעי התואם את ערכי המותג המשדר אנרגיה, רעננות, חיוניות וטבעיות. בנוסף, תנצל פריגת את האירוע כדי להטמיע את חשיבות צריכת המיץ הסחוט החל מהבוקר ותרומתו לאורח חיים בריא, כמנת האנרגיה היומית מן הטבע.
פריגת הינו המותג המוביל בישראל בתחום המיצים והמשקאות הלא מוגזים.
שוק המשקאות הקלים מבוססי הפרי נאמד בכ-1.5 מיליארד שקל בשנה. שוק המיצים הסחוטים נאמד בכ-150 מיליון ₪ בשנה, כאשר לפריגת נתח שוק של כ - 43% בקטגוריית המיצים הסחוטים.
אודות פריגת
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה קולה ישראל) 33.3%.
תשלובת פריגת המעסיקה כ-450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.