Esc, המותג הסלולארי לצעירים, פותח את חגיגות הקיץ ו"העיר האדומה" באילת, ויוצא בקמפיין פרסומי, הכולל ארבעה סרטונים שונים, שיועלה לאוויר ביום חמישי (22.07.04) למשך שבועיים, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי, בהשקעה של 400,000 דולר.
האסטרטגיה הפרסומית העומדת מאחורי הקמפיין: הדגשת המסיבות המטורפות שיתקיימו ב"עיר האדומה" - מסיבות המהוות את גולת הכותרת של האירוע. במרכז סרטוני הפרסומת מופיעים אנשים שונים הנמצאים במקומות המרוחקים מהעיר האדומה, שמרגישים היטב את הביטים והבאסים מהמסיבות האדומות ולא ממש מבינים מה זה. לזוג הזקנים בקיבוץ יטבתה הבאסים מרעידים את השיניים התותבות בכוס; לזוג התיירים השבדיים בנואייבה הם מרעידים את השומנים; ל"יבואן" שמעביר סחורה במנהרה בגבול ישראל-מצרים הרעידות מחרבות את המנהרה; ובכור האטומי בדימונה... טוב, אתם יכולים רק לדמיין מה ההמשך.
פריסת המדיה תכלול סרטון בערוצי הטלוויזיה המסחריים 2 ו-10 ובערוצי המוסיקה MTV ו-"24"; וכן מודעות בעיתונים. בנוסף, יתפרש הקמפיין על פני אלפי שלטי פוסטר מדיה ברחבי הארץ, ויתמקד בעיר אילת, שתתמלא בשלטי חוצות, דגלים, מנורות אדומות, פסלים ועוד.
החל מ-28 ביולי ולמשך 3 שבועות, וזאת במסגרת שיתוף הפעולה הנרחב עם עיריית אילת, תיצבע עיר הנופש הדרומית תחת צבעי המותג Esc, כאשר קמפיין "העיר האדומה" יועלה על שלטי הפרסומת בעיר, מוניות. בנוסף, יצטרפו לפעילות כדורי ענק מתנפחים בקוטר 3 מטר שישייטו לאורך החופים ויוקמו מתחמי הפעלה על מנת ליצור את חוויית הנופש האולטימטיבי לצעירים.
שירה באום, מנהלת שיווק Esc: "בשנה שעברה, השנה הראשונה לקיומה של 'העיר האדומה' של Esc, העמדנו למעשה את הרף הגבוה לשנה הנוכחית. הצלחתה של 'העיר האדומה' הראשונה מחייבת אותנו להביא את הדבר הבא גם השנה, וזה מה שאנחנו מתכננים לכל אלה שמתכוונים לבקר אותנו שם. על מנת להבין על מה אנחנו מדברים, צירפנו את סרטוני הפרסומת, שייתנו לכם קמצוץ של טעימה ממה שמצפה לאנשים שם. הבאסים והביטים הם רק ההתחלה".