שטראוס מציגים קמפיין תדמיתי חדש ל"אחלה" בהשקעה של 2 מיליון דולר
שטראוס מציגים קמפיין תדמיתי חדש לסלטי "אחלה", בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר.
הקמפיין החדש יכלול סרט פרסומת בטלוויזיה ומודעות פרסום בעיתונות היומית, תחת הסיסמה: "הטעם הישראלי זה אחלה".
הקמפיין ימשך עד סוף 2004 כאשר הוא בנוי מסרט תדמית מרכזי וממנו נגזרות פרסומות למוצרים השונים.
לדברי נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים: "מהלך המיתוג המחודש של אחלה מתבסס על טעם מנצח וחוויית אכילה ישראלית. בניתוח המטבח הישראלי עולה כי הוא מכלול של מאכלים מארצות שונות. במגוון העשיר הקיים, עובר חוט מקשר החוצה גילאים, מינים, אזורים גיאוגרפים ומאפיין מאד את הישראלים- וזה ניגוב חומוס. הקמפיין החדש של אחלה מציג את חוויית ניגוב החומוס הכל כך ישראלית תחת הסיסמא - הטעם הישראלי זה אחלה".
קרדיטים
חב' הפקה: שושי ואודי הפקות
במאית: דפנה לוין
סמנכ"ל קריאטיב: ספי שקד
ראש צוות: אדם בני
קופי: איתי הרמן
ארט: תומר זכאי
מפיקת משרד: אסנת בן משה
מנהלת לקוחות: מירי סיני
סופרוויזר: שיבולת אלקובי
תקציבאית: גינת זהבי
פלנר: רותם שביט
פוסט פרודקשן: גרביטי