חברת ביטוח ישיר מעלה קמפיין חדש לציון עשור לחברה ולמהפכה בביטוח בישראל
באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי תחת הסיסמא:
היום כולם כבר מבינים שביטוח עושים בחברת ביטוח הוגנת.
הקמפיין שעלותו מוערכת ב-2.5 מיליון שקל יעלה לתקופה בת חודשיים ויכלול סרטון פרסומת לטלוויזיה, פרסומות ברדיו, באינטרנט ובעיתונות הכתובה.
במסגרת הקמפיין תשיק ביטוח ישיר לוגו מיוחד לעשור.
חברת ביטוח ישיר מעלה קמפיין פרסומי חדש לציון עשור לחברה ולמהפכה בביטוח בישראל. הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יעלה לתקופה בת כחודשיים, בעלות כוללת של כ-2.5 מיליון שקל.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה חדש בכיכובו של שמיל בן ארי, פרסומות לרדיו בכיכובם של קרן מור ועמוס אטינגר ,מודעות תשקיף של שיאון - אינפו בעיתונות הכתובה ואינטרנט.
ערן וולף, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בביטוח ישיר, אומר: "ביטוח ישיר חוגגת עשר שנים למהפכה שחוללה בענף הביטוח בישראל במסגרתה שינתה את פני השוק והציגה חדשנות בכל הפרמטרים: מחיר, שירות, נוחות וזמינות. מטרת הקמפיין היא להציג תמונת מצב המראה כי הציבור בישראל הגיב באופן חיובי מאד לשיטה הישירה והכיר ביתרונותיה. מעידה על כך ההצלחה הרצופה של ביטוח ישיר שעל קהל לקוחותיה נמנים כיום למעלה מ- 300,000 איש".
ביטוח ישיר אף תציג לוגו מיוחד לחגיגות העשור לחברה. הלוגו החדש יחליף את הלוגו הקיים לשנה הקרובה, על מנת לציין את חגיגות העשור.
העיצוב ללוגו בוצע על-ידי יורם רובינגר ממשרד שלמור אבנון עמיחי והוא מורכב מאיש הטלפון של החברה ומהמספר 10.
על סרטון הטלוויזיה
בסרט אנו פוגשים את שמיל בן ארי, ששיחק באחד מסרטי הפרסום הראשונים של ביטוח ישיר. בן ארי מגלם את דמותו של סוכן ביטוח המוודא שכל עובדיו עוזבים את המשרד והולכים לבתיהם רק כדי לנצל את הזמן באופן הטוב ביותר ו... לחייג ולבטח את רכבו בביטוח ישיר.
קרדיטים:
משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי
ארט דירקטור - גל זכאי
קופירייטר - דודי חברון
סופרווזרית - שירלי אושיה
תקציבאית - מיכל גרין
מנהל קריאייטיב - יורם לוי
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
פלנרית - דנית שלו
מפיקת משרד- שירה רובס
מנהלת פרסום: שלומית דה-יונג
עיצוב לוגו עשור - יורם רובינגר