קלאב מרקט יוצאת בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי לקראת ראש השנה האזרחי
בימים אלו עולה לאוויר קמפיין ייעודי למגזר הרוסי של רשת קלאבמרקט, על-ידי מגזרים תקשורת שיווקית, המתמחה במגזרים הדמוגרפיים.
היקף הקמפיין מוערך בכ-700,000 שקל, והוא יתפרס על חודש דצמבר.
הקמפיין כולל סרטוני טלוויזיה המציגים את מבחר המטעמים והמבצעים שלרשת יש להציע לקראת שולחן החג בערב ראש השנה האזרחי. כמו כן הרשת מפעילה מבצע ייחודי למגזר בו כל הקונה מעל 50 שקל בחנויות הרשת חצי קופה, קלאבמרקט וג'מבו - ומתקשר למס' טלפון ייעודי לספר מדוע משפחתו הכי מלוכדת (אחד מסממני החג) נכנס להגרלה. הסיפורים המקוריים ביותר יעלו לשידור בערוץ טלויזיה ישראל פלוס. הזוכים ייהנו מקניות חינם במשך שנה ברשת ג'מבו.
הקמפיין יעלה בערוצי הטלויזיה ישראל פלוס, NTV, ORT ובעתונות רלוונטית.
קרדיטים מגזרים:
מנהל קריאטיב: אלכס גורדניצקי
מאיירת: יוליה טיטוב
ארט דיירקטור: ולדימיר סרז'בסקי
קופירייטר: מיכאל קייט
מנכ"ל משותף ומנהלת לקוחות-נטשה שוקין
תקציבאית בכירה: נעמי ג'נה
מפיקה: אפרת לוין יפה
חב' הפקה: הדור הבא-נדב שירמן
במאי-קומפוזיטור: שחר כרמי