|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הצעה שאי אפשר לסרב לה: כך לתכנן הצעת נישואין מקורית
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות

MAYBELLINE NEW-YORK מרחיב את פעילותו בישראל

הודעה מטעם MAYBELLINE NEW-YORK
14/02/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יעל גלנטי, יחסי ציבור  |    |  וגנר גרינשטין קיציס


MAYBELLINE NEW-YORK, מותג האיפור המוביל בעולם, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק מגוון מוצרי איפור חדשים לשנת 2005.
אסטרטגיית המותג לשנת 2005 כוללת קמפיין פרסום בכל אמצעי המדיה, מבצעים חסרי תקדים, נראות חדשנית ואטרקטיבית, פעילות קידום מכירות וייעוץ מקצועי בנקודות המכירה.

אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "עם הרחבת המותג, מצפה מייבלין ניו-יורק לנגוס בכ-15% מנתח שוק האיפור בהפצה רחבה במהלך 3 השנים הבאות".

מייבלין ניו-יורק, מותג איפור לצעירות המוביל בעולם, השייך לקונצרן לוריאל, מרחיב את פעילותו בישראל ומציג אסטרטגיה שיווקית חדשה לשנת 2005. במסגרת הרחבת הפעילות, משיקה החברה קטלוג מוצרי איפור חדש לשנת 2005 הכולל מגוון מוצרי איפור חדשים עתירי פטנטים וטכנולוגיה, באריזות חדשות ופורמולות עדכניות. מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור החדשני, האיכותי והנועז, פונה לקהל יעד של צעירות בגילאי 15-39 ומשדר ערכים צעירים, טרנדים, סקסיים ומולטי אתניים.

האסטרטגיה החדשה של המותג כוללת נראות חדשנית ואטרקטיבית בנקודות המכירה וייעוץ מקצועי של דיילות מכירה. מתקני האיפור בכל נקודות המכירה יוחלפו במתקנים ידידותיים מוארים ואטרקטיביים יותר.

לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, שוק האיפור בהפצה רחבה בישראל "מגלגל" כ-220 מליון שקל בשנה. עם הרחבת פעילות המותג מצפה מייבלין ניו יורק לנגוס בכ-8% מנתח שוק זה כבר בשנת 2005, כשהתוכנית הינה להגיע לנתח שוק כספי של 15% במהלך 3 השנים הבאות.

המהלך השיווקי של מייבלין ניו-יורק מגובה בפעילות קד"מ של חברת YOUNG, המתמחה בשיווק לצעירים ומבצעי הנחות חסרי תקדים אשר ימצבו את מייבלין ניו-יורק כמותג האיפור הבינלאומי הזול ביותר בשוק האיפור בהפצה רחבה. מהלך הרחבת המותג ילווה גם בקמפיין פרסום באמצעי המדיה השונים.

המוצר הראשון בסדרת המוצרים החדשה שמשיקה מייבלין ניו-יורק במהלך שנת 2005, היא מסקרה XXL. מדובר במסקרה דו-צדדית חדשה המעבה ומאריכה את הריסים ומעניקה מראה סקסי וזוהר. המסקרה הדו צדדית מכילה כמות כפולה של סיבים מיקרוסקופיים עדינים. מדובר במסקרה הראשונה והיחידה הבונה נפח ואורך במנה כפולה של מיקרו-סיבים במוצר אחד. בחודש ההשקה תימכר המסקרה במחיר אטרקטיבי במיוחד: 54.99 ש"ח בלבד (במקום 79.99 ש"ח מחיר רגיל).

דוגמנית העל הברזילאית אדריאנה לימה תוביל את קמפיין הפרסום של המסקרה XXL.

השקת המסקרה תלווה בקמפיין פרסום שיעלה לאוויר באמצע חודש פברואר באמצעות משרד הפרסום קשר בראל. הקמפיין יכלול טלוויזיה ועיתונות, אותו תוביל דוגמנית העל אדריאנה לימה, תחת הסיסמה:" לכי על זה בגדול לכי על XXL".

במסגרת ההשקה, תציב מייבלין ני-יורק סטנדים מיוחדים ועמדות עם טסטרים של המסקרה בכל נקודות המכירה, שיקושטו ויעוצבו בצבעי המוצר.

לרגל ההשקה מכריזה מייבלין ני-יורק על פעילות קד"מ בקניונים:
דיילות של חברת YOUNG בלבוש ממותג מייבלין ניו-יורק יסתובבו בקניונים כשעל פלג גופן העליון מסכי מגע. הדיילות יזמינו את העוברות ושבות בקניון לשחק במשחק האינטראקטיבי, שמטרתו לחשוף אותן לתכונות המסקרה.

הנשים יוזמנו לקחת את המסקרה ולצבוע את הריסים בצבע לבן על מנת להאריכם בשלב הראשון ובשלב השני בצבע שחור על מנת לעבותם.

התהליך יגובה באנימציה שממחישה את אפקט המסקרה. כל מי שתצליח במשחק, תקבל קופון מתנה לתיק איפור, אותו היא תקבל בנקודת המכירה של מייבלין ניו-יורק בקניון.

מייבלין ניו-יורק נחשב למותג האיפור מספר 1 בעולם. למעלה מ- 200 ממוצרי האיפור של המותג נמכרים בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם. מייבלין ניו-יורק נחשבת לאחד מסיפורי ההצלחה השיווקיים הגדולים ביותר, עם תכשירי איפור עתירי פטנטים וטכנולוגיה ועם מאות מיליוני נשים נלהבות ומעריצות ברחבי העולם.

מייבלין ניו-יורק משלבת מוצרים המופקים מטכנולוגיה מתקדמת וממיומנות מודרנית ליצירת מוצרי קוסמטיים עם אופי עירוני מדהים.

למידע נוסף, לחדשות האחרונות על מוצרים חדשים, למגמות העונתיות ולטיפים מקוונים על ידי יועצות היופי של החברה, ניתן לפנות לאתר האינטרנט www.maybellinenewyork.com.

תאריך:  14/02/2005   |   עודכן:  14/02/2005
יעל גלנטי, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הפתעה קטנה מכינים בקדם אירוויזיון בחלק האמנותי. מחרוזת הצדעה לשירי סאן רמו.
מעלה קמפיין שנעשה על-ידי הסטודנטים תחת הסיסמא -"תעז. תתקבל. בצלאל" עלות הקמפיין כ-590,000 ש"ח.
הצרכנים הישראלים יעניקו את פרסי Product of the Year למוצרי צריכה חדשניים.
"כמה במבה!!!!" - אסם יוצאת בקמפיין לרגל מבצע למותג הבמבה:
לורנס אלכסנדר: "אמבלייז מובייל משיקה מיתוג חדשני, שמכניס רוח נועזת ורעננה לשוק שבו היצרנים הותיקים הפכו למאובן. בחודשים הבאים תשקיע החברה בבניית המותג E, שיאתגר את התעשייה עם מבט מחודש על התמקדות בלקוחות".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
בנימין נתניהו הוא עתיר ניסיון, אדם נבון ביותר, משכיל, בעל-רקע צבאי ובעל השקפה כלכלית אותה יישם כאן באופן שהפך את ישראל למדינה בעלת כלכלה חזקה ומשגשגת כפי שלא הייתה מעולם
דן מרגלית
דן מרגלית
לפי גילויו של בן כספית במעריב הוא מבקש עתה להקים לו בית שיצמיד במאות מיליוני שקלים את משרדו לדירתו    עכשיו? חזיר
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מתבקשת חשיבה אסטרטגית ישראלית ריאליסטית, אשר תדע לתכלל את מלוא הגורמים המשפיעים ובכלל זה את הממד הבינלאומי הנוכח, כבסיס להמלצות מדיניות-אסטרטגיות לדרג מקבלי ההחלטות הן בהקשר לסיום ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il