בהמשך להשקת ACE - Cats & Dogs - מחלקה מקצועית ברשת ACE המתמחה במוצרי מזון, אביזרים ותכשירים לכלבים ולחתולים, חושפת ACE את יתרונות המחלקה החדשה גם לקהל המקצועי.
בכנס שייערך בסוף השבוע הקרוב בגני התערוכה בת"א
ישתתפו כ - 300 וטרינרים ואנשי מקצוע.
בני גרינאפל סמנכ"ל שיווק אייס: "לראשונה משיקה רשת קמעונאית בארץ את מוצריה בפני קהל מומחים, כשמטרת ההשתתפות בכנס היא יצירת שיתוף פעולה עם קהל לקוחות מקצועי (וטרינרים) אשר מחד יהווה עבור הוטרינרים חלון הזדמנויות להגדלת פוטנציאל הלקוחות ומאידך, ל-ACE פלטפורמה למינוף המסרים של מחלקת Cats & Dogs ACE - בפני קהל הצרכנים (בעלי כלבים וחתולים) תוך יצירת שיתוף הפעולה עם קהל לקוחות מקצועי (הוטרינרים), הן כצרכנים והן כיועצים".
רשת ACE שהשיקה לפני מספר שבועות רשת מתמחה למזון, אביזרים ומוצרי טיפוח לכלבים ולחתולים תחת השם ACE - CATS & DOGS בהיקף השקעה כולל של למעלה ממיליון ₪, מרחיבה ומחזקת את המהלך ופונה לשוק המקצועי.
במסגרת פנייתה לשוק המקצועי, תשתתף רשת ACE בסוף השבוע הקרוב בגני התערוכה בת"א בכנס בו ישתתפו כ-300 וטרינרים ואנשי מקצוע. במהלך הכנס יקבלו המשתתפים דוגמיות של המזון לכלבים האיכותי מאיטליה - אלווה, המזון החדש שמשווקת רשת ACE במחלקה המתמחה לכלבים ולחתולים, על-ידי דיילות מקצועיות אשר יחלקו חומרים שיווקיים, ביניהם, שוברי הנחה לבעלי כלבים וחתולים וקטלוגים מקצועיים. הווטרינר דר' רפי קישון שנבחר לפרזנטור ויועץ של רשת ACE - CATS & DOGS יענה במקום לשאלות עמיתיו.
בני גרינאפל, סמנכ"ל ACE מסר כי: "השיקול לפנייה לקהל המקצועי נבע מההכרה כי קהל הוטרינרים הינו קהל מקצועי שמוביל דפוסי התנהגות ומערכת נורמות וצריכה בקרב בעלי
חיות המחמד, כך שהעברת המסר לצרכן בדרך זו הינה בעלת ערך מוסף".
לדבריו: "ההתקשרות עם הקהל המקצועי הינה מערכת יחסי גומלין הפועלת בשני כיוונים: מחד, הוטרינרים יוזמנו להשתתף בעתיד בסניפים בפעילויות בעלות ערך מוסף כגון: הרצאות והדגמות במחלקות ACE - CATS & DOGS וכן ירשמו בקטלוג הוטרינרים של המחלקה ובכך ייהנו מחלון הזדמנויות במסגרתו יוכלו להגדיל את פוטנציאל הלקוחות, ומאידך, מהווה שיתוף הפעולה עם הוטרינרים פלטפורמה למינוף המסרים של רשת
ACE - CATS & DOGS - מול קהל הצרכנים (בעלי חיות המחמד).
עוד הוסיף גרינאפל כי: "הנושא המוביל שיעמוד במרכז הכנס, הינו נושא מזון הפרימיום של המותגים הבינלאומיים המובילים Alleva - מזון פרימיום לכלבים ו - Baffy - מזון פרימיום לחתולים, אותם מייבאת ACE, מתוך ההנחה כי המזון מהווה את מוצר הליבה בתחום, ש"סוחב" אחריו את שאר המוצרים הנלווים דוגמת אביזרים, תכשירים, מוצרי הדברה וטיפוח וכד'".
כאמור פתחה ACE לפני מספר שבועות, מחלקה מתמחה למזון ולציוד לכלבים ולחתולים בקונספט קימעונאי ייחודי. המחלקות המתמחות נפתחו בקונספט של Shop in Shop בכל סניפי ACE ובמקביל, בכוונת הרשת לבחון פתיחת חנויות עצמאיות בקונספט דומה במרכזי קניות בהם אין לרשת ACE סניפים.
במסגרת המהלך מייבאת ומשווקת ACE מזון פרימיום לכלבים תחת המותג Alleva ומזון פרימיום לחתולים תחת המותג Baffy.
סניפי הרשת מציעים גם מגוון רחב של מוצרים ושירותים נוספים במחירים תחרותיים ביותר. המהלך מגובה בייעוץ ובפיקוח וטרינרי צמוד של הווטרינר ד”ר רפי קישון.
שוק חיות המחמד
שוק חיות המחמד מתחלק כיום בישראל בין חנויות מתמחות לרשתות השיווק. מנתוני חברת "אייס" עולה כי: שוק חיות המחמד בישראל מגלגל כ-500 מיליון שקל בשנה, מתוכו שוק המזון לחיות מחמד מסתכם בכ-350 מיליון שקל כאשר כ-70% משוק זה מהווה מזון לכלבים, וכ-30% מזון לחתולים. עוד עולה כי: כ-200 אלף משקי בית מחזיקים בכלב ו/או בחתול.